12 Aralık 2015 Cumartesi

Günümüz erkek pop starı Serdar Ortaç'tır


Türkiye Futbol Federasyonu Euro 2016 için Tarkan, Mustafa Sandal ve Serdar Ortaç'tan şarkı istemiş ama şarkı, sipariş verilen şarkıların içinden seçileceği için Tarkan ve Mustafa Sandal yarışmadan çekilmiş. Neden? Tarkan ve Mustafa Sandal, Serdar Ortaç karşısında kendilerine mi güvenemediler, yoksa böyle bir yarışı starlıklarına mı yakıştıramadılar? Değerlendirelim... Ben Serdar Ortaç tarzını çok sevmem ama bestelerini güzel bulurum bazılarına ne kadar tek düze gelse de. Çünkü adamın şarkıları melodik. Mustafa Sandal hiçbir zaman star değildi zaten benim gözümde. Yakışıklı ve de sempatik hareketleriyle hayranları üzerine oynayan birisi oldu benim için hep. Mustafa Sandal'dan bir şarkı say deseler, keyifle dinlediğim bir tek bile şarkısı yok. "Araba" veya "Bu kız bana kazak örmeli" mi? Geçiniz lütfen. Gelelim Tarkan'a. Dünya üzerindeki en güzel yüzlü erkek benim için. Güzel dans ediyor, hatta bayılıyorum dansına. Yani Tarkan'ı çok severim ama Tarkan'ı! Güzel şarkıları da var ama şarkıları var; bazı şarkılarını kedisi bestelese de besteci değil. Hal böyle olunca da Serdar Ortaç karşısında çekilmeleri olağan. İşin içinde Serdar Ortaç olmasaydı ve Tarkan veya Mustafa Sandal'a yarışsız şarkı siparişi verilseydi, çok da öyle ahım şahım bir şeyin çıkacağına zannetmiyorum. Aslında bu ülkenin günümüz erkek starı görmezlikten gelinse de Serdar Ortaç'tır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder