19 Kasım 2015 Perşembe

Bugün kendi kendime ciddi bir operasyon yaptım

Yaş 46.5...
Bugün kendi kendime operasyon yaptım...
Sinirlerimi aldım; sinirden kendimi kaybedince çok utandım, çok pişman oldum...
Hayatta hiçbir şeye sinirlenmeyeceğime dair söz verdim kendime.
Hep çevrenin etkisi diye kendimi kandırdım, çevrenin etkisini bahane yaptım sinirlerime...
Bundan sonra...
Ne boş yere sinirleneceğim, ne de sinirlenerek başkalarının bana tepkimesine fırsat vereceğim.
Belki aldığım kararda geç kaldım ama insan agresif yapısına rağmen iradesini çalıştırabliyorsa, geç sayılmaz.
Eğer sözümden dönecek olursam, yüzüme vursunlar dönekliğimi...
Agresif yapı insanın empati kurmasını engelliyor biliyor musunuz?
Öfke tatlı geldiği için egosuna yeniliyor insan.
Daha bir anlamaya çalışacağım etrafımdakileri, daha anlayışlı olacağım...
E kazanacağım deseniz ya hep..!
Başkalarına karşı belki hep kaybedeceğim ama her gün kendimi kazanmış olacağım kendimi kaybetmeyerek.
Çünkü ben, ben olmaktan çıkıyorum sinirlenince...
Pozitif insan olmaya bir adım daha atacağım bu kararımla...
Çünkü öfkem kişiliğim konusunda çelişki yaratıyordu bende veya pozitif bir kimlikle çelişiyordu öfkem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder