28 Ekim 2015 Çarşamba

Demet Akalın'dan çok "kiç" bir klip: "Çalkala"


Demet Akalın'ın yeni klibini gördünüz mü? Son albümü "Pırlanta"da benim en çok dikkatimi çeken şarkısı "Çalkala" idi zaten. Melodi çok süper, düzenleme günümüz dans sounduna uygun... Gümbür gümbür ama kafa şişirmiyen cinsten ve insanı coşturan... Davullar çok güzel ve dozunda kullanılmış çünkü. Hatta ilk klibi niye bu şarkıya çekmedi diye hayıflanmıştım. Belki de doğru konseptin oluşması için, klibin zamanı bu zamandı. Tek kelimeyle muhteşem olmuş bence. Renkler, danslar, dansçılar ve özellikle Demet Akalın'ın aksesuarlarından kıyafetlerine, ayakkabısından çorabına, makyajından saçına kadar çok kitsch ve avam diyebeliceğimiz derecede abartılı olmuş. Hani zencilerin altın diş ve kalın kalın altın zincir takıları vardır ya; o derece ama o kadar güzel kaldırıyor ki şarkı ve Demet Akalın bu abartıyı. Klip sıkmıyor, kafa karıştırmıyor; bence klasik olabilecek nitelikte bir çalışma olmuş. Tebrikler diyorum ve Tarkan'ın "Kuzu Kuzu", Sertab Erener'in "Here I am", Gülşen'in "Bangır Bangır", Ayşegül Aldinç'in "Bir Tek Gördüğüm" gibi vesaire tabloid kliplerin arasına koyuyorum "Çalkala"yı. Klipte ara sıra devreye giren görsel efektlerdeki üçgenler de keşke ters olsaymış..! Ayrıca Demet Akalın'ın yanında dans eden ünlü erkek top model Jon Kortajarena'ya benzeyen dansçı kimmiş merak ettim. 16 saatte çekilen klibin yönetmeni Müjdat Kupsi'ymiş bu arada.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder