2 Eylül 2015 Çarşamba

Olmuyor Tuğba Özerk, olmuyor!


Sezen Aksu'nun "Sen Ağlama" albümü çıktığı zaman, herkes "Sen Ağlama"yı, "Geri Dön"ü, "Tükeneceğiz"i, "Haydi Gel Benimle Ol"u, vesaireyi severken ben, "Bu Gece"yi çok seviyordum... Daha Batı geliyordu... Yıllar sonra, 31 sene sonra Tuğba Özerk yorumlamış şarkıyı... Ama olmamış bence Tuğba Özerk'i çok sevmeme rağmen... Neden mi? Çünkü bu düzenleme ve soundda ruh yok. Bildiğimiz günümüz tek düze ritmi üzerine söylenmiş şarkı. Ne orjinal versiyonu, ne de remiksleri olmamış bence. Ne kazandırabilir ki bu tarz düzenlemeyle bu şarkının yeniden yorumları..? Bu kadar iyi ses ve yorumu varken, Tuğba Özerk biraz emek sarf etmeli diye düşünüyorum yaptığı işler konusunda. Biliyorum, belki çok iyi işler yapınca anlaşılmayacak ama olsun, iyi iş yapmak kalıcı olmak demektir, zamanla mutlaka anlaşılmak demektir... Yeni şarkı bulamıyorsan, sevdiğin şarkıları güzel düzenlemeler üzerine oku, derim... Tuğba Özerk'i ben bir "Lo Lo Lo" ile sevdim, bir de "Yıkıldı Duvarlarım" albümüyle sevdim ama ondan sonra aklımda kalan hiçbir işi olmadı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder