2 Eylül 2015 Çarşamba

Erkekler ne ve kimin için soyunur?


Ben erkek moda sitelerinin sıkı takipçilerindenim...
O kadar çok erkek model var ki...
Kadınlardan çok daha fazla ve daha ünlüler...
Üstelik hiç bizim modeller gibi oramı buramı açmam ve beni gey zannetmesinler dertleri yok...
Proje ne gerektiriyorsa, yönetmen ne diyorsa onu yapıyorlar...
Gay olanlar da var, gay olmayanların da gay zannedilmek gibi dertleri yok dediğim gibi...
Peki kim bu çıplak erkeklerin alıcısı..?
Dünya sadece erkeklerden oluşup da erkeklere hizmet verecek değil ya...
Artık erkekler de cinselliğin nesnesi konumundalar...
Ürünü daha cazip kılıyor erkek bedeni ve cinselliği...
Sadece moda dünyasının gözdesi değil erkek modeller ve çıplaklıkları...
Ülkemizde bile keşfedildi artık erkek bedeni ve cinselliği ki...
Kliplerden TV dizilerine kadar bolca kullanılıyor...
Ama çıplak erkeklere gay etiketi çok kolay yapıştırılabiliyor ki...
Ben bile, bir erkek soyunuyorsa, mutlaka gay'lik vardır diye düşünmeden edemiyorum...
Oysa böyle bir şey olmayabilir...
Yalnız Batı'da erkek bedeni erkekler için de kullanılıyor cesurca ve çekinmeden...
Çünkü eşcinseller de insan, eşcinsellik de normal bir şey...
Niye erkekler erkekler için de soyunmasın ki...
Bizdeki bir tutuculuktan bahsetmek istiyorum bu konudaki...
Ben, Denizli GayLBT haber bloğumda "Günün Güzeli"olarak erkek modellerin resimlerini de paylaşıyorum...
Batı'daki bazı modeller bloğumda yayınlamam için fotoğraflarını göndeririken ve de yayınlayınca bunu hayranlarına duyururken, bizim bazı modellerimiz blog sitemden fotoğraflarının kaldırılmasını isteyebiliyor...
Neden..?
Burası Türkiye'dir ve eşcinsel olarak algılanabilirler ve bu şekilde etiketlenmek istemezler...
Batı'da erkekler herkes için soyunur ama bizde sadece kadınlar için!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder