27 Eylül 2015 Pazar

Filenin Sultanları şampiyonluğa doğru yol alıyor


İşte ben bunu anlatmaya çalışıyordum Avrupa Şampiyonası'nda şu anda 14 oyuncu, yani iki takım ile oynuyoruz derken. Macarlarla oynadığımız maçta ilk iki seti aldıktan sonra 3. sette oyuncularımızı komple değiştirdik. Ne oldu; çok daha rahat bir set çıkardık ve çok açık ara aldık 3. seti. Bu da gösteriyor ki, ilk altıda başlamayan oyuncularımız genç oldukları için daha dinamik. Önce Hande ile başlamak istiyorum. O ne özgüvendir öyle smaç servislerle kendini gösteren... Kalıbımı basarım ki bu kız Neslihan'ı sollayacak ve daha 18 yaşında üstelik. Başkaları ne düşünüyor bilmiyorum ama Merve Dalbeler benim hayatımda görüp görebileceğim en iyi liberolardan biri. Yani çıkmaz dediğin topları bile çıkartıyor. Hele bu maçta öyle bir top çıkardı ki; kız kendini yere attı ve topa yetişemedi ama yerde resmen yarım metre uzayarak topu kurtardı ve o ölü top sayıya dönüştü. Gözde Yılmaz'a ne demeli... Servisleri tek kelimeyle muhteşem de, 1,95'lik boyu ile karşı takımların korkulu rüyası... Meliha maşetlerde bu gidişle Esra, Gözde ve Güldeniz'i de sollayacak. En zor servisleri bile nokta manşet alıyor... Resmen oyuncu enflasyonu var Milli Takım'ımızda ve oynayabilmek için yer bulamıyorlar. Büşra girer girmez gösterdi hemen kendini. Ya Nilay... Şiir gibi oynattı takımı; hatta Naz'dan daha başarılı buldum bu maçta ne yalan söyleyeyim. Mucize'nin adı tek kelimeyle Güldeniz. Bu ülkenin görüp görebileceği en önemli oyuncularında biri. Yeni jenerasyonu bir tarafa koyarsak, Milli Takım'ımızın 4 numaralı smaçörü olarak Esra, Gözde ve Neriman ile birlikte gelmiş geçmiş en önemli 4 oyuncumuzdan biri bana göre. İlk altı dışındaki oyuncularımızın daha başarılı performans sergilemesi, sanırım antrenörümüz Ferhat Akbaş'a da güven vermiştir ve aksayan durumlarda gönül rahatlığıyla oyuncu değiştirebilecektir artık. Yarın grup birinciliği için ev sahibi Belçika ile oynayacağız. Eğer şampiyon olmak istiyorsak, her etapta bütün maçları alarak işimizi şansa bırakmamalıyız. Stratejimizi adım adım ve hesaplı kitaplı uygulamalıyız. Hele bu takım bizden zayıf diye hiç rehavete kapılmamalıyız. İki hazırlık maçında 3-0 yendiğimiz Belçika'nın ev sahibi olmanın getirdiği seyirci avantajına karşı hazırlıklı olmalıyız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder