2 Eylül 2015 Çarşamba

Dünyanın en ahlaklı kadını Madonna!


Madonna iki yüzlü dünyanın ahlakçı maskesini düşürüyor aslında. Hayatta hep doğrular, dürüstler, çok açık olanlar ahkalsızlık kavramıyla ötekileştirilirler ya... Oysa yapılan ahlakçılık, ahlakçılık yapanların, gizli bir şekidle kendi yaptıklarının ahlaksızlık etiketiyle dışarıya yansımasıdır. O ahlaksızlık denilen şeyi yapmıyorsunuz da nereden biliyorsunuz neyin iyi veya kötü olduğunu, ya da istediğiniz halde yapamadığınız için hazımsızlığınızın bir neticesi mi ahlakçılık..? Madonna'nın bir turnesinin videosunu gördüm sosyal paylaşım sitesinde... Resmen sevişiyorlar gibi onlarca kişilik dans ekibiyle ve LGBTİ'ce si de var bu sevişmenin sahnede... Aklıma şunu getirdi bu sahne... Ben eşcinsel olmama rağmen askerliğimi yaptım ve askerde mecburen "Aç Aç" yapan kız gösteri ekibini izlemek zorundaydın... Sanırım cinsel açlığı gidermek içindi. Yaşayamadıktan sonra da neyin açlığı giderilecekti anlayamamıştım. O sahneleri izledikten sonra daha da abazalaşmaz mıydı askerler? "Aç Aç" sahnesinde neler yaşanıyordu..? Müzik eşliğnde kadınlar çırılçıplak dans ediyor ve de nesnelerle sevişerek seksi sesler çıkarıyordu. Acemi birliğinde olmuştu bu olay. Zaten bir kere götürülmüştüm. Acaba gösteri yapanlara maddi imkan sağlamak içinde mi mecburiydi bu gösteriyi izlemek..? Demek istediğim, tiyatro sahnesinde veya hayat sahnesinde cinselliğe sansür uygulanır ama o cinselliğin geri planda alası yaşanır... Herkes bilir ve hiç kimse bundan rahatsız olmaz... Rahatsız olunan tek şey heteroseksizmin çıkarına uygun düşen kurallarına aykırı davranılmasıdır. Çünkü bu heteroseksist sistem tek taraflı bir şekilde, yani erkek egemenliğini koruyacak şekilde işlemektedir... Her şeyi yapacaksın ama ahlaklı geçineceksin. Dürüst ve şeffaf olursan ahlaksızsındır, ama olduğun gibi görünmezsen ahlaklısındır. Sonra da Madonna ve gibilerini de ahlaksız ilan ederler, lanetlerler.. Oysa o ve onun gibileridir ahlaklı olan. Çünkü hayatın gerçeklerini saklamak yerine yaşıyorlar, yaşanması gerektiğinin mücadelesini veriyorlar baskıcılara karşı. Demek istediğim, kapalı toplumlarda cinselliğini en uçlarda yaşa ama yaşamıyormuş gibi yap..! Veya yaşama.. Bu mu ahlak? Bana göre Madonna dünyanın en ahlaklı kadınıdır... Şeffaf olmanın yanı sıra doğallığı da cesurca savunmaktadır... Madonna bence dünya başkanı olsun..! Ahlakçı dünyaya gerçek anlamda ahlak dersi vermek için... Bence herkes Madonna gibi olmalı ahlakçıların elindeki ahlak kozunu etkisiz hale getirmek için. Şimdi bana argoca eşcinsel diyorlar ya... Ben de en argocasıyla tanımlıyorum kendimi... Onların-ahlakçıların beni aşağılama kozunu ellerinden alıyorum... Madonna da kendine her bi' şeyi diyiyor işte ahlakçıların kozlarını ellerinden almak için... Biz en ötekisi olmaktan gurur duyunca bizi neyle vuaracaklar çok merak ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder