2 Eylül 2015 Çarşamba

Mülteciler denizde boğulmuyor, vicdansızlığa kurban gidiyor

Aslında bugün içim kan ağlıyor...
Müzik veya yaşamla ilgili yazılar yazarak acımı hafifletmeye çalışıyorum sadece...
Ama Radikal Blog'ta bile denizde boğulan mülteci çocukların fotoğrafları paylaşılınca...
Çok öfkeliyim mültecilere yapılan duyarsızlığa karşı...
Özellikle bu konuda kendilerini çok medeni sayan Avrupalılara...
Belki medeni olabilirler, insani refah düzeyleri yüksek olabilir ama insanlıkları ne alemde acaba..?
(MEDENİYET NEDİR AYRICA?)
Çünkü mültecileri ülkelerine sokmamak için ellerinden geleni yapıyorlar...
Çok acımasızlar bu konuda...
Ölen mülteciler denizde boğulmuyorlar, duyarsız insanların vicdansızlıklarına kurban gidiyorlar...
Ne olur sanki hayatı paylaşsanız, dünyayı paylaşsanız...
Mülteci demek insan demek değil mi?
İnsanlık hala bencillikten mi ibaret?
Yani "ben rahat yaşayayım, diğerlerinden bana ne" mi?
Geçmişte veya günümüzde ülkelerine yabancı kabul eden ülkelerin, insanlıklarından mı kabul ettiklerini sanıyorsunuz..?
HEPSİ ÇIKAR!
İnsanlar öldükten sonra, insanlık öldükten sonra, dünyayı kurtarsanız neye yarar?
Çok merak ediyorum vicdanlar ne zaman kendine gelecek?
Ama yaşanılan acılardan sonra vicdanım yaralı şekilde yaşayacağım ben hayatıım boyunca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder