7 Ağustos 2015 Cuma

Türk Popu'nun fiyaskosu Murat Boz!


Eğer Türk Popu'nun fiyasko isimleri diye bir liste yapsaydım, en başa Murat Boz'u yazardım. 2006 yılında Nil Karaibrahimgil şarkısı "Aşkı Bulamam" ile piyasaya çıktığında, özellikle klibiyle bayağı umutlanmıştık acaba ikinci bir Tarkan mı çıkıyor diye. Bekledik, bekledik, bekledik... ama bir daha aynı çıkışı yapamadı. Ve takip etmediğim için kaç albümü, kaç single'ı var bilmiyorum. Albüm falan yapıyor mu ondan da emin değilim. Sadece bir kaç single'ını hatırlıyorum. Onun dışında da bir müzik yarışmasında jüri üyeliğini ve de menajeriyle ilgili aşk hayatını, bir kere de göğüslerinin büyüklüğü ve göbeğiyle gündem yarattığını hatırlıyorum... İyi ki de yaratmış ki, spora yönelerek daha bir fitleşti, doğuştan getirdiği güzelliğini daha bir anlamlandırdı. Şu anda yakışıklı bir popçu olması dışında hiçbir anlam taşımıyor benim için. Şimdilerde de "Ölürsem Kabrime Gelme İstemem" şarkısını slow pop şeklinde yorumlamış her neye ve kime hizmetse... Diskografisini inceledim de, yanılmamışım; 3 albümü, 5 single'ı varmış ama başta da dediğim gibi ilk klibi dışında hiçbir şeyini bilmiyorum. Bir de hep Tarkan'la falan kıyaslanmaya çalışıldı komik bir şekilde... Ama güzel çocuk; seviyoruz... Ama yaş olmuş 35, bundan sonra bir şey çıkmaz artık sanırım Murat Boz'dan. Güzelliğiyle de idare edebildiğimiz kadar ederiz artık!

1 yorum:

  1. murat boz acunun yarışmasıyla daha çok adını duyurdu müzikal yönüyle degil acuna bence nekadar teşekür etse az bugün bir popülaritesi varsa ona borçlu müzikal kariyerine bakacak olursa evet albüm single yaptı ama sorsanız insanlar bu adamın kaç tane şarkısını biliyor kaçtanesini ezbere söylüyor eylülde yeni albüm çıkaracak dediginiz gibi yaş 35 olmuş albümü beklentinin altında kalırsa acunun yanında devam eder eder artık yarışma dizi film allah ne verdiyse ama murat boz ekranlarda yüzünü fazlasıyla eskitti

    YanıtlaSil