18 Ağustos 2015 Salı

Homofobinin sebebi (kendisiyle barışamayan) eşcinsellerdir!

Homofobinin sebebi kendisiyle barışamayan eşcinsellerdir...
Yoksa milyonlarca eşcinsele kim ne yapabilir ki..?
Ben bir başımayım, bana niye bir şey olmuyor..?
Dayak yiyiyorum, ölümle burun buruna geliyorum ama varım ve bunu kimliğimin arkasında durmakla başarıyorum...
Kimse bahane aramasın aile gibi, işi gibi, okul gibi, konum gibi, kariyer gibi...
Biz uzaydan gelmedik herhalde açık eşcinseller olarak...
Bizim de sizden bir farkımız yok...
Tek farkımız kendimizi sevmemiz, kimliğimize saygı duymamız ve kendimizle barışık olmamız...
Evet barışık değilsiniz kendinizle...
Hala çocuklar eşcinsel doğmasın gibi bir düşünce hakim değil mi kafanızda..?
Neymiş onlar olsun acı çekmemeliymiş...
Homofobiksiniz düpedüz...
Doğaya karşı gelinir mi..?
Eşcinsellik diye bir gerçeği var doğanın, gerçekler acıtsa da...
Oysa doğanın gerçekleri kabul edilse, hiç kimse sıkıntı yaşamayacak...
Doğanın gerçekleri kabul edilse derken, eşcinselliği kabul etmeyen ve bu reddedilişi kendisinden başkasına yüklemeye çalışan eşcinsellerden bahsediyorum...
Dediğim gibi sen kendini kabul etsen, başkaları nereye kadar inkar edebilir seni..?
Seni inkar edenler zır cahil ise, hiç olmadı sil gitsin hayatından onları...
Bu kadar basit. Dur artık kendinin arkasında!
Aslında transseksüalitenin de heteroseksistçe bir sığınak olduğu üzerinde durmayacağım bile transseksüellere bir şey anlatamayacağım için...
İnsan cinsiyet kimliğini, doğanın tasarladığı kıyafet içersinde de yaşayabilir...
Zaten başka alternetifi var mı..?
Ondan ötesi kendi kendimizi kandırmaktan başka bir şey değil...
Oysa doğanın bahşettiği bedenler içersinde her türlü kimliğimizi yaşama şansızımız fazlasıyla var ama...
Heteroseksizm gözümüzü kör etmiş LGBTİ'ler olarak da...
Bi' deneyin içinizden geldiği gibi yaşamayı kendinizi belli kategorilere sokmadan, belli kılıflara sokmadan...
Tanımlar, kalıplar, kategoriler, kılıflar "biz"lere ait bir şey değil, heteroseksizmin bizleri sokmaya çalıştığı cendere sadece...
Bunu görün artık...
Ben kendime eşcinselim diyorsam, onların ithamını çürütmek, evet senin lanetlediğin kimliğimle onur duyuyorum diyebilmek içindir...
Yoksa kim ve ne olduğumun, yaşamaktan başka niye irdelemesini yapayım ki..?
Ne isem neyim, yaşayabiliyor muyum ben ona bakarım...
Heteroseksist dünya eşcinselsin dedirttiği sürece, haklarım için eşcinselim diyeceğim ama ondan öte sadece içimden geldiği yaşamakla mükellefim...
Şu veya bu olmadan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder