2 Ağustos 2015 Pazar

Günümüz şarkıcıları ruhsuz şarkı söylüyor


Merve Özbey... Önceden hiç bilmezdim. Geçen yıl spor salonunda karma bir CD'de duymuştum sesini ve kim olduğunu merak etmiştim. Şarkısının adı "Duman"dı. Sonra bir şarkısını daha duydum ama ilki kadar sevemedim. Sonra bugünlerde albümü çıktı. Dinledim. Güzel sesi var Merve Özbey'in. Ama hep bağırarak şarkı söylüyor. Şarkılar mı böyle bir ton gerektiriyor, yoksa tarzı mı böyle bilmiyorum ama... Hep yüksek perdeden bağırarak şarkı söylenmesi bana çok ruhsuzca geliyor. Gümbür gümbür bir alt yapı, aşk acısı üzerine kurgulanmış hikayeler, ve bunu haykırmak, haykırmak, haykırmak... Bu, sesim çok iyi demekse, almayayım... Şarkılar iyi mi kötü bilmiyorum, ses iyi ama ruh yok... Konu sadece Merve Özbey'in yorumu değil, günümüzde neredeyse herkes öyle. Sanki albüm baştan sona aynı şarkının tekrarı gibi. Kısaca ve açıkçası günümüz sesleri şarkılara hayat veremiyor ne yazık ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder