3 Ağustos 2015 Pazartesi

Eşcinsel aktivizmin gerçeğini yapıyorum...


Hayatın içinde kendim gibi varolarak, eşcinsel hakları için aktivizmin en gerçeğini yapıyorum...
Kimliğimden asla taviz vermiyorum; ne isem oyum...
Erkek bedenim içimde bir kadın var ise, o kadının doğal yapısı doğrultusunda davranıyorum; yani yumuşak, hafif feminen...
Bazen tırnaklarıma oje sürüyorum, bazen kulağıma bir çiçek kıstırıyorum ve...
Hayatın içine içimden geldiği gibi karışıyorum...
Alışıyor insanlar...
Çünkü benim cinsel yönelimim, cinsiyet kimliğim heteroseksizmin kalıplarına uymasa da,
cinsel kimliğim dışında da Halil isminde bir kimliğim var.
Çünkü ben hayatın içinde sadece cinselliğimle varolmuyorum; herkes neresiyle ve nasıl varoluyorsa, ben de o şekilde varoluyorum ama...
Saklamıyorum işte cinsel kimliğimi de;
erkek desen erkek değil, kadın desen kadın değil...
Herkes de biliyor, herkes de o şekilde kabul ediyor...
Seviliyor muyum bilmiyorum ama kabul ediliyorum sonuçta...
Haksızlık etmeyeyim beni sevenlere de...
LGBTİ'ler bana diyor ki...
"Sen şanslıymışsın..."
Hayır, ben şanslı falan değildim, şansımı ben yarattım...
Ben de şiddete maruz kaldım, ben de ayrımcılığa maruz kaldım ama inat etim kendi kimliğimle, gerçek kimliğimle, eşcinselliğimle varolmak için...
Çünkü kendimi sevdim hep, eşcinselliğimi sevdim hep...
İnanın insan kendini sevince, başkaları da seviyor ve saygı duyuyor sana...
Sevmeyenler ve saymayanlar da zamanla sayıp sevecek..
Onun için eşcinsel olarak varolmaya çalışıyorum ya hayatın içinde...
Hayatta eşcinsel karşıtlığı, homofobi var ama LGBTİ'lerin de homofobisi var önümüzdeki en büyük engel olarak...
Hayatımı şöyle film şeridi gibi gözümün önünden geçiriyorum da, ben LGBTİ dünyasına hapsetmemişim kendimi...
Ben sosyal yaşamın içinde varolmuşum her şeye rağmen...
Varolmaya da devam ediyorum bütün hızıyla...
Kimse de bana senin ne işin var burada demiyor...
Çünkü onlara bu fırsatı vermiyorum...
Çünkü hayatın içinde varolma, eşcinsel olarak varolma hakkımın bilincindeyim ve bunu da karşımdakine hissettiriyorum...
İşte gerçek mücadele bu...
Önüne çıkan engelleri karşılaştıkça bir bir aşmak;
Önüme engel çıkacak, homofobiyle karşılaşacağım diye kendimi gizlemek değil...
Bazı LGBTİ'ler benim açık kimliğimle varoluşumu kişiselleştirme olarak görüyor ama keşke bütün LGBTİ'ler eşcinsel olarak kendilerini gösterebilselerdi...
İşte mücadele o zaman kazanılırdı...
Pardon unuttum...
Yeri geliyor açıkça da söylüyorum eşcinselliğimi ve eşcinselliği anlatıyorum insanları bilgilendirmek ve bilinçlendirmek amacıyla...
Bir not daha...
Bülent Arınç HDP için LGBTİ'lerden oy aldılar demiş...
Bu bir kabul ediliştir karşı çıkılınsa da...
Açık bir eşcinsel olarak varolunca karşı çıkılabilirsin ama rüştünü ispat edersin öteki olarak olsa bile...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder