8 Haziran 2015 Pazartesi

Hayatımda bir dönem...


Haayatımda bir dönem daha kapandı...
Dışarıdan üçüncü üniversitem olan Sosyoloji bölümünü de bitirdim...
Daha önce Halkla İlişkiler
ve İşletme bölümlerini bitirmiştim...
Bitirdim de ne oldu;
HİÇBİR ŞEY..!
Ben örgün öğretim okuyamadım;
sanırım bunun hırsını bu şekilde çıkardım...
Aslında fırsatlar farklı şekilde çıksaydı karşıma...
Mesela daha önceleri Sosoyoloji gibi bölümler olsaydı...
İlgi alanıma giren bölümleri zamanında bitirir ve bu alanlarda daha üst seviyeden bir şeyler yapmaya çalışırdım...
Şimdi geç mi kaldım..?
Geç değil de...
46 yaşında olacağım 10 Haziran'da...
Belli bir yaştan sonra insanda yorgunluk emareleri beliriyor...
Belki de daha kendisi için yaşamak istiyor insan...
Spor yeterince vaktimi alıyor zaten...
Hergün badminton ve tenis, arada bir yüzme... Bisiklet zaten yaşam biçimim...
Artık daha çok okumak istiyorum, daha çok film izlemek (Özellikle izlemediğim LGBTİ filminin kalmamasını istiyorum), hayatta en çok sevdiğim müziğin içine mükemmel bir şekilde girmek istiyorum (Dinleyici olarak tabi... Sürekli ve hep müzik dinliyorum da, keşfetmediğim müzik kalmasın istiyorum...)...
Denizli'deki LGBTİ hareketine daha bir eğilmek istiyorum; hareketi biraz daha çeşitlendirerek genişletmek istiyorum...
Ve... en önemlisi.. artık şakır şakır İnglizce öğrenip konuşmanın zamanı geldi...
İngilizce rüya görme seviyesine getirmek istiyorum yabancı dilimi...
Çünkü buna şu aşamada ve özellikle önümüzdeki yıllarda çok ihtiyacım olacak...
Aracısız bir şekilde en evrensel dil ile irtibat kurmak istiyorum gerekli yerlerle...
LGBTİ Kültür Sanat Merkezi hayallerimi süslemeye devam ediyor...
Belki ciddi anlamda tekrar fotoğraf çekmeye başlarım...
Ortam bulabilirsem dansa dönerim tekrar...
3-4 yıldır dile getirdiğim ve hep ertelediğim stand up tarzındaki eşcinsel anlatımımı bir yıl içersinde program şeklinde getireceğim...
İnsanın yapacak çok şeyinin olması yorucu olmasına rağmen hayata bağlayan en önemli unsur...
Bir de erken yatıp erken kalkmayı başarabilsem...
En önemli şeyi unuttum...
20 senedir hayalini kurduğum "Onur Yürüyüşü"nü bu hafta sonu gerçekleştireceğiz...
46 yaşım sanırım en önemli yılım olarak kendi tarihime geçecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder