9 Haziran 2015 Salı

46 yaşındayım...


46 yaşındayım...
Kendimi en iyi hissettiğim yaştayım...
Okul bitti, borçlar bitti, muhafazakar iktidar gitti...
Halkların kardeşliği dönemi başladı...
Denizli'de LGBTİ hareketi neredeyse 1 yıl oldu mücadeleye başlayalı....
"Onur Yürüyüşü"nü de gerçekleştiriyoruz bu hafta sonu...
Spor yapabiliyorum...
İyi kötü bir sağlığım da var...
Müzik dinleyebiliyorum...
Gözlerim görüyor; bir şeyler okuyabiliyorum...
Kendimle % 100 barışığım...
Bir sevgilim de var; kendim-i çok seviyorum, kendime çok aşığım..!
Kedilerim var, bisikletim var, oksijen var, dünya dönüyor...
Daha ne olsun ki...
Umutlarım var, hayallerim var...
Uyku uyuyabiliyorum huzur içinde...
Vicdanımı rahatsız eden bir şey yok kendimin sebep olduğu...
Eksik olan bir şey yok hayatımda...
İnternete bağlıyım her şeyden önemlisi..!!!
Kendimi ifade edebiliyorum...
...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder