15 Haziran 2015 Pazartesi

Denizli'de ilk "Onur Yürüyüşü"müzü başarıyla gerçekleştirdik


Bu yıl İstanbul dışında İzmir ve Mersin ile birlikte Denizli'de de Onur Yürüyüşü gerçekleştirildi...
Katılımın bu kadar fazla olacağını tahmin etmiyordum...
Etkinlik sayfamızda 200'e yakın kişinin geleceği belliydi ama insan görmeyince inanamıyordu ama fazlasıyla geldi...
Tarım İl Müdürlüğü önünden başladığımız yürüyüşü, İncili Pınar Parkı içinde tamamladık...
Sloganlar attık, şarkılar söyledik yürüyüş boyunca...
Polislerin tutumu çok güzeldi, halkın desteği güzeldi...
Çok rahat bir yürüyüş yaptık...
Basın açıklamasından sonra halaylar çektik...
HDP'den Avukat Perihan Üge seçimler bitmesine rağmen gene aramızdaydı...
Bizi, oluşumumuzun ilk günlerinden beri destekleyen ve yürüyüşümüzde de yer alan HDP'li dostlarımıza ve tüm STK temsilcilerine çok teşekkürler...
Denizli'de yoğun olarak bulunan LGBTİ mülteci dostlarımız da ilk defa bir "Gay Pride"a katılıyorlardı...
Katılımcılar olarak bu yürüyüşün en güzel özelliği, LGBTİ olmayanlardı...
LGBTİ olamyanların bizi desteklemesi, homofobinin bitmesiyle paraleldir biliyor musunuz..? Bu bir kabul ediliştir...
Kişisel olarak ben ne düşünüyorum Denizli'de ilk yapılan "Onur Yürüyüşü" ile ilgili olarak..?
Yıllardır bu işin içinde olduğum için, heyecanım merak soruluyor...
Heyecandan çok mutluluk verici bir şey...
90'lı yıllardan beri Ankara'daki etkinliklere katılırım ve bu tür etkinliklerin kendi şehrimizde yapılması en büyük hayallerimden biriydi bir eşcinsel olarak...
Hatta Ankara'daki etkinliklere katılanlar hayallerini açıklarlarken, ben hep Denizli'de "Onur Yürüyüşü"nü gerçekleştirilmesini dile getirirdim...
Ben böyle bir şeyin gerçekleştirilebileceğini hep dile getiriyordum da yola çıkacak kimseyi bulamıyordum...
Nihayet oldu işte... Demek ki o zaman bu zamanmış işte... Ama çaba sarf etmek de gerekiyor haliyle...
Önümüzdeki yıllarda yapacağımız etkinliklere cesaret verecek olan birer referanstı bu yılki etkinliklerimiz...
Çünkü LGBTİ'ler ve dostlarımız gördü bir şeylerin istendikten sonra gerçekleşebileceğini...
Atılan bu temelin önemini, önümüzdeki yıllarda daha iyi kavrayacağımıza inanıyorum...
Bu arada yerel basından arkadaşlarımız geldi...
Ben, bizi yalnız bırakmayan ve bize bu güzel ortamı sağlayan herkese, her şeye çok teşekkür ediyorum...











































































































































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder