6 Mayıs 2015 Çarşamba

Homofobiklerle heterofobik olmayanların arasındaki fark


Benim eşcinselliğime dini ve ahlaki unsurlar, devlet, aile, toplum, yasalar, örfler-adetler, gelenekler-görenekler, doktorlar- hakimler, bekçiler-polisler... hiç kimse ama hiç kimse ve hiçbir şey karışamaz. Nefretinizi çekin üzerimden... Herkes kendi işine baksın! Sizinki kadar benim de var aklım; tavsiyelerinizi kendinize saklayın. Benim nasıl yoğurt yiyeceğmi, benden daha iyi kimse bilemez. Hayatı boyunca değil bir kitap, mecburi eğitim dışında iki sayfa çevirmemiş insanlar, kalkıp bana ahlakçılık yapıyor, bilgiçlik taslıyor, saplandığı bataklığa beni de çekmek istiyor... Bilmiyorlar ki hamuru özgürlükle karılmış bir insanın teslimiyetçiliğinin ölümü olacağını... Senin cehaletine teslim olacağıma, ölürüm daha iyi. Sen heteroseksist mi olacaksın, toplumsal mı olacaksın, geleneksel mi olacaksın, uhrevi mi olacaksın... Ne olacaksan ol..! Kafanı kendinle boz; benim sindirim sistemimin uzantılarıyla değil... Kafamın içini zaten algılayamazsın; çünkü orada sınırlar yok, şekil-şemal, yasalar ve kurallar yok, yasaklar yok, korkular yok... Düşünüyorum da; bazılarının özgür, mutlu ve barış içinde yaşaması, bazılarında hazımsızlık mı yaratıyor? Yoksa benim evim ayrı, yolum ayrı... Kimsenin etlisine karışmam, sütlüsüne karışmam... Dahası elimden geldiğince faydalı olmaya, yardımcı olmaya çalışırım... Sanırım kurulmaya müsait beyinler, sistem tarafından kuruluyorlar ve o doğrultuda bakıyorlar hayata, o doğrultuda müdahaleci oluyorlar üstlerine asla ve asla vazife olmayan konularda... Yoksa akıl ve mantık çerçevesinde, kendisine giren-çıkan olmayan bir şeyden, sevgiden, insanı mutlu eden bir şeyden, EŞCİNSELLİKTEN niye rahatsız olur ki insan; yoksa kişinin cinsel yönelimiyle barışamaması ve bunu gerçekleştirememesinin bir yansıması mı bu korkuya dayalı nefret, yani homofobi? Ben niye rahatsız olmuyorum senin heteroseksüelliğinden?! Çünkü normalin göreceli bir kavram olduğunu, herkesin yapısına uygun doğrularının olabileceğini biliyorum. Homofobiklerle heterofobik olmayanların arasındaki fark işte bu; bilmek veya bilmemek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder