19 Mayıs 2015 Salı

Ayşegül Aldinç'in yeni şarkısı ve klibi süper olmuş!


Ayşegül Aldinç'in yeni şarkısını dinlediniz, yeni klibini gördünüz mü?
Bugüne kadar yaptığı en modern iş olmuş...
Şarkı gerçekten çok güzel; en azından benim en çok sevdiğim Ayşegül Aldinç şarkısı bile oldu diyebilirim.
Mabel Matiz şarkısı...
Hakan Tok aracılığıyla tanışmışlar ve Mabel Matiz'in önerdiği iki şarkıdan biriymiş "Bir tek Gördüğüm".
ÇOK DOĞRU SEÇİM OLMUŞ.
Derinden etkileyici bir melodisi var şarkının...
Aynı şarkıyı Mabel Matiz kendisi söyleseydi kesinlikle bu kadar sevmezdim.
Çünkü benim şarkıları kadın sesinden daha çok severek dinlemek gibi bir takıntım var.
Evet müzisynelik çok önemlidir ama şarkıyı şarkı yapan da şarkıcıdır...
Ve bazı şarkılar bazı şarkıcılara çok yakışır veya bazı şarkıcılar bazı şarkıları sahibinden çok daha iyi taşır...
Bu şarkı da Ayşegül Aldinç'e çok güzel gitmiş, Ayşegül Aldinç de hakkını vermiş layığıyla...
Sıradışı olmuş diyebilirim...
Çok Avrupai...
Peki ya klibe ne demeli..?
Nihat Odabaşı çekmiş.
Ayşegül Aldinç'i "Li Lal Lal La La"da da çok beğenmiştim ama en güzel görselliği de bu klipte yakalamış.
Klibin siyah beyaz olması, Ayşegül Aldinç'in snob havasıyla da çok örtüşmüş.
Aslında klipte bazı görsel efektlerden başka bir şey yok ama siyah beyaz Ayşegül Aldinç tek başına yetmiş de artmış bile...
Evet evet, belki abartmış olacağım ama son şarkısıyla, son haliyle en çok sevdim Ayşegül Aldinç'i...

Not; şarkıyı ilk çıktığı günden beri severek dinliyorum ama şarkıyla ilgili duygularımı dile getirmekte biraz geciktim. Bu yılın en iyi şarkılarından biri...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder