17 Mart 2015 Salı

Nükhet Duru transseksüel mi?!


İlahi Marta!

Daha önceki yazılarımda bahsetmiştim Denizli'nin, mülteci LGBTİ'lerin başkenti olduğunu... Martha da buradaki İranlı transseksüel arkadaşlarımdan biri. Sosyal medyada da ekli bende ve paylaşımlarımı görüyor. Son olarak paylaştığım Nükhet Duru'nun yeni albümü için çektirdiği fotoğraflara, "Aman Tanrım, bir melek gibi" diye yorum yapmış. Ona Nükhet Duru'nun Türkiye'nin 1 numaralı divası ve gay dostu, gay ikon olduğunu söylediğimde, bana "Ameliyatlı mı, ameliyatsız mı?" diye sordu. Onu transseksüel zannetmiş. Zaten Nükhet Duru'nun trans görünümlü olduğu bilinen bir gerçek. Heteroseksüel bir kadın olduğunu söylediğimde, "Ben onu transseksüel zannetmiştim; fotoğrafta bir transseksüel gibi görünüyor. Çok güzel ve çok sevdim onu." dedi.

LGBTİ'lerin belki de onu en çok sevmelerinin sebebi sadece şıkır şıkır, fıkır fıkır olması değil, kimya olarak da çekmesi bizleri. Karşılıklı da bir güven var aslında aramızda. Arkadaşlarını geylerden seçtiğini söylememiş miydi? Eşcinselliğin doğanın bir şakası olduğunu söyleyerek doğanın bir gerçeği olduğunu hatırlatmamış mıydı topluma? Hatta eşcinsellik mevcudiyeti konusunda yüksek bir oran bile vermişti.

Evet, Nükhet Duru'nun son albüm fotoğraflarını ben de çok sevdim. Umarım paylaştığı fotoğrafı albüm kapağı olarak kullanır ve de bizleri mutlu eder. Nükhet Duru geylerin hayranlığına karşılık olarak, yaptığı çalışmalardan birini onlara ithaf ederek falan onları daha da onore edebilir, hatta "bu konuda" yani eşcinsellere yapılan ayrımcılık konusunda farkındalık yaratabilir ama o zaten görsel ve de sözel olarak gey dostluğuyla samimi bir şekilde bizi onurlandırıyor sayılır. Şebnem Ferah, Cem Adrian gibi şarkıcılarla çalıştığı yeni albümünün Nisan ayında çıkacağının müjdesini de verelim...

http://halilkandok.blogspot.com.tr/search/label/N%C3%BCkhet%20Duru%20Neden%20Gay%20%C4%B0konudur

http://halilkandok.blogspot.com.tr/2012/05/turkiyenin-en-pop-gay-ikon-kareas-ajda.html


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder