9 Mart 2015 Pazartesi

HeterosSEKSİSTLER ve homofobikler eşcinsellere değil, kendi cinsel yönelimlerine baksın!


Hastaysam hastayım; kime ne!
Eşcinselliğimin bulaşmasından korkanlar, yeter ki bulaşmasın bana. Korkuyorsanız gidin! Canınız nereye istiyorsa oraya gidin ama ben kalıyorum yerimde; kalacağım da, tedavi olmayacağım da!
Ne oldu; beni akıl hastanesine mi yatıracaksınız, ameliyatla mı düzelteceksiniz?
Hasta olan kim acaba; nefret hastalığına yakalanıp hastalık tanımına uymayan eşcinsellikle uğraşanlar mı, sevgisinin arkasında duran eşcinseller mi?
Sizin gücünüz ancak baskınızla elini kolunu bağladıklarınıza, çıkmaza soktuklarınıza yeter ama benim gibilere (sökmez!) karşı zavallı konuma düşersiniz.
Çünkü dogmalardan başka hiçbir bilimsel ve mantıklı dayanağınız yok.
Lut Kavmi masalınızla benim gibileri kandıramazsınız.
Algılarınızı zorlamaya devam edeceğim ve alışacaksınız, kabul edeceksiniz.
Ben kim miyim; penisli bir kadın veya kadınsı bir erkek, veya her ikisi, veya hiçbirisi; ben ne isem oyum; bedensel olarak kendi cinsini seven bir eşcinselim sizin tabirinizle.
Ne kimseye verilecek hesabım var, ne de kimsenin bana bu konuda hesap sormasına müsade ederim; yedirmem kimseye kendimi. Okey!

Son günlerde eşcinselliğin hastalık olduğunu iddia edenlerin zırıltıları geliyor kulağıma ve sinirimi zıplatıyorlar durduk yere.

HeterosSEKSİSTLER ve homofobikler eşcinsellere değil, kendi cinsel yönelimlerine baksın!

Herkes kendi işine baksın kısaca!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder