14 Şubat 2015 Cumartesi

Eşcinselliği tedavi ettiklerini iddia eden şarlatanlara devletin seyirci kaldığı bir düzen


Amerika'da mahkeme, eşcinselliğin tedavi edilmek istenmesinin tüketiciyi kandırmak olduğuna karar vermiş. Çünkü Amerika'da kanun, tüketiciyi dolandırmayı yasaklıyor. Çünkü eşcinsellik hastalık, diye bir tanım yok ki mahkeme eşcinselliği tedavi edebileceğini söyleyen şarlatanlara müsamaha göstersin.

Türkiye'nin bu konuda maşallahı var. Çünkü eşcinsellik hastalık zannedildiği gibi bakanı da hastalık diyor, psikologları da tedavi etmeye çalışıyor, devlet de onaylıyormuş gibi seyirci kalıyor. Böyle bir kıskaçta eşcinseller ne yapabilir? Aile çocuğu kolundan tuttuğu gibi psikoloğa götürüyor. Peki psikolog eşcinselliğe hastalık diyor da tedavi etmek için ne yapıyor sahi? İlaç mı veriyor, telkin mi ediyor, DNA'sını mı değiştiriyor; yoksa ailesinin emriyle çocuğa psikolojik baskı mı uyguluyor heteroseksüel ilişkiye yönelmesi için? Eşcinsellik nasıl tedavi edilecek, niye tedavi edilecek? Sevmek hastalık mı? Heteroseksüellik de hastalık o zaman. İçinde sevgi geçen ve hiç kimseye zararı olmayan bir şey nasıl hastalık olabilir ki? Ben eşcinsel olarak kendi cinsimi sevemezsem, karşı cinsi sevmeye zorlanırsam asıl o zaman hasta olurum.

Bunu göremeyen psikolog nasıl bir psikologtur, kime ne faydası olacaktır? İnsan heteroseksist öğretiler dışında akıl ve mantığını çalıştıramaz, insanlığını, vicdanını iyileştiremez mi? Benim doğuştan getirdiğim yapıma psikolog başlığı altındaki şarlatanlar hastalık diyecek de, tedavi etmeye çalışacak da.... Pöh! Önce kendileri tedavi olmaları gerekiyor bu psikologların. Çünkü eşcinselliği hastalık olarak görmek bir homofobidir ve homofobi tedavi edilebilir bir HASTALIKTIR.

Şimdi bu bazı psikologlar sen kim oluyorsun da böyle konuşuyorsun diyeceklerdir. Ben eşcinselim ve eşcinselliğime güveniyorum. Çünkü sadece cinsel olarak değil, duygusal anlamda da eşcinsel olarak gerçekleştirebiliyorum kendimi. Peki sen neye dayanarak eşcinselliğe hastalık diyip de tedavi etmeye çalışıyorsun; sadece heteroseksist ve homofobik öğrenilerine dayanarak.

Hadi beni de tedavi et, edebileceksen eğer. Çünkü bana baskı yapamayacaksın. Çünkü ben baskı altına alınamayacak kadar kendisiyle barışık bir insan olduğum için, rant da sağlayamayacaksın benden. O kadar özgüvenliyim ki eşcinselliğim konusunda, baskı yapmalarını isteyebileceğin ne ailem var arkanızda, ne de devlet. Eliniz boş kalacak ben ve benim gibi eşcinseller yüzünden.

Tabi biz eşcinsellerin de dolaylı da olsa parmağı var bu şarlatanların palazlanmasında. Niye umutlarımızı heteroseksüel olmak yönünde harcıyoruz ki eşcinselce sevgimize harcamak yerine? İlla ki deneme yanılma yoluyla acı çekerek mi gerçeklerle yüzleşeceğiz? Okuyun eşcinsel literatürü ve eşcinselliğin hastalık olmadığını birilerinin sizin üzerinizden oyun oynamadan öğrenin. Eşcinselliği sadece cinsel ve duygusal anlamda gerçekleştirmek için hatırlamayın. Bunun bir kimlik olduğunu, kimliğiniz olduğunu, bununla yaşamanız gerektiğini öğrenin ve öğretin çevrenize.

Eşcinselliğin hastalık olmadığını da, ne olup-olmadığının kimseyi ilgilendirmediğini ve ilgilendirmeyeceğini de siz anlatacak ve öğreteceksiniz insanlara? İnsan kendinden utanır mı; kaşından-gözünün renginden, tenininden, ağzından-burnundan, elinden-ayağından utanır mı; utanıyor musunuz? İnsan sevgiden, sevmekten utanır mı? Kime ne, kimi nasıl sevdiğinizden?

Bana diyorlar ki, senin yaşında bunları söylemek kolay. Hayır ben kendimi bildim bileli söylüyorum bunları. Eşcinselliğimle barışmamın başlangıç tarihi yok bende. Ben eşcinselliğimi hep sevdim. Çünkü ben eşcinseldim ve eşcinselliğim beni mutlu ediyor, bana iyi geliyordu. Siz öyle hissetmiyorsanız, sizde bir problem var demektir. Homofobiksiniz ve bunu aşmanız gerekiyor.

Benim eşcinselliğimi sevmem için yüceltilmesi gerekmiyor. Birileri aşağılıyor diye de nefret etmem gerekmiyor. Bana bir zararı yok ki eşcinselliğimin, hiç olmadı da. Ama dar kafalıların zararı çok oldu eşcinsel olduğum için ve ben bunlar yüzünden eşcinselliğimden hiç vazgeçmedim, vazgeçmeyi düşünmedim bile.

Aileler çocuklarını eşcinsellere teslim etmese, eşcinseller de teslim olmasa, devlet de seyirci kalmasa, bu şarlatan psikologlar eşcinselliği tedavi ediyoruz diye ortaya çıkabilirler mi? Ama psikologlar iki kere suçlu. Siz insanlara yardımcı olmak gibi bir misyon yüklenmişsiniz; niye suistimal ediyorsunuz insanların güvenini, niye fırsatçılık yapıyorsunuz heteroseksizmin sebep olduğu zaafiyetlerden? Bir de kendileri inansa eşcinselliğin hastalık olduğuna! İşte bu kadar güven duyulmayacak bir konumda BAZI psikologlar.

Hastalık, beden veya ruhen meydana gelen rahatsızlık ve görev bozukluğuna yol açan belirli bir anormal duruma verilen isimdir. Eşcinsellik hastalık tanımına uymamaktadır. Ama homofobi hastalık tanımına uymaktadır. Çünkü iyileştirilebilir. İnsan, doğanın renkleriyle-gerçekleriyle barışarak nefretten ve şiddetten kurtulabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder