21 Haziran 2014 Cumartesi

Radikal, Radikal değilmiş ne yazık ki

Daha önce anal seksle ilgili bir yazım gerekçesiz Radikal Blog'ta yayınlanmamıştı, bugün de toplu seksin nedenleriyle ilgili bir yazım taslaklardan kaldırılmış. Yazılarımı öncelikle kendi bloğumda yayınlayarak, bir suç unsuru varsa zaten sorumluluğunu baştan alıyorum. Acaba Radikal'in blog yöneticilerinin ahlak anlayışına mı uymuyor toplumsal gerçekler. Radikal gazetesini, Radikal diyerek övüyoruz ama işin düz olmayan seks boyutuna geçince birden ahlak engeliyle karşılaşıyoruz. Radikal'de seksin faydaları, oral seks gibi konular gazete veya blogtan manşet oluyor ama heteroseksüel seksin sınırlarını aşan doğal bir gerçek dile getirilince "tu kaka" oluyor. Ben burada homofobi görüyorum. Eşcinsellik sadece politik arenada mücade etmek değildir; onu seksiyle, kültürüyle her türlü aktivitesiyle hayata da geçirebilmektir. Tabi bir de, bir şey kabul edilecekse çok açık dile getirilmemelidir değil mi? Yoksa sine-i yareye dokunur; bir şeyler yaşansın ama gizli yaşansın! Her şey çok açık olursa, gizli yaşayanlar bundan rahatsız olurlar. Radikal veya yöneticilerinin ahlak anlayışına ters gelse de toplu seks diye bir gerçeği nasıl yok sayabiliriz. Herhalde sadece benim icat ettiğim bir şey değil bu. Bir şeye karşı olmanız, ifade özgürlüğü kapsamında dile getirilmesine engel teşkil etmemeli. Nerde kaldı Radikal'liğiniz. Eğer yazılarım çok gerçekçi olduğu için rahatsız ediyorsa bileyim ve yazı göndermeyeyim bir daha. Ben yazımın gerekçesiz kaldırılmasını hak ihlali olarak görüyorum. Yeri geldiğinde başlıkta değişiklik yapmak için bile izim isteyen yetkililerin, konu ahlakçılık olunca klavyeleri kılıç oluyor. Oysa hiçbir yazımın yayınlanıp-yayınlanmaması umrumda olmadı. Moral bozucu olan ahlakçılık. Bugün hem Radikal Blog'tan, hem de Radikal'den soğudum sığ zihniyet yüzünden. Dijital hayatları tutucu zihniyetleriyle uyum sağlayabilecek mi acaba? Tabi ahlakçılar eninde sonunda elenecek, kalıcı olan Radikal olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder