13 Haziran 2014 Cuma

Nazan Şoray hayranlığı çok ballı bir şey


Nazan Şoray'ın müzik hayatıyla ilgili daha önce bir yazı yazmıştım. Müziğe uzun süre ara verdikten sonra geçtiğimiz yıllarda bir single ile geri dönmüştü. Bu sefer arayı fazla uzatmadan yeni bir single ile tekrar aramızda. Üç şarkıdan oluşan bu çalışma, bir Nazan Şoray hayranı olarak beni çok mutlu etti. Çünkü Nazan Şoray hayranlığı çok ballı bir şey. Bazen müzikten öyle çok ahım-şahım şeyler beklemeyebilir insan. Senin ruhunla örtüşen ruhlarla bütünleşmek için aracılık eder müzik tatlı tatlı. Nazan Şoray'ın kendi çapında bir sesi var ve o sesiyle duygularını yumuşak bir şekilde hayranlarına çok güzel ulaştırıyor. Son çalışmasında da Nazan Şoray hayranlarını kendi dünyasına götürmeyi çok güzel başarıyor. Şarkıların besteleri ve düzenlemeleri de çok yerinde olmuş. Ben keyifle dinliyorum bu bu çalışmayı. Keşke müziğe çok ara vermese de 2-3 şarkılık single'larla da olsa biz hayranlarını mutlu etse. Keşke 10 şarkılık bir albüm yapsaydı diyorum ama tüketim çağında küçük çalışmalarla arayı sıcak tutmak çok daha faydalı sanırım hem sanatçılar, hem de hayranları için. Umarım bu yıl içersinde bir single çalışması daha yapar Nazan Şoray. Çünkü ben Nazan Şoray dinlerken çok pozitif, çok dingin oluyorum, kendimi çok iyi hissediyorum. Bir keşkem ve dileğim de, Nazan Şoray'ın tüm çalışmalarının CD üzerine aktarılması. Belki birilerinin kulağına gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder