12 Nisan 2014 Cumartesi

Bir narsistin aşk reçetesi


Hiç kimseyi kendimden daha çok sevmemem gerektiğini çok iyi biliyorum artık;
1. Ben ayrılıkları hiç sevmem.
2. Hayatta kendinden başka hiç kimsenin % 100 garantisi yok. İnsanı terketmeyecek olan sadece ve sadece kendisi.
3. Sanırım bir de beni beden daha çok sevecek kimse yok; Naarsiiiist, Naarsiiiist!..
4. Ruh ikizimi bulma umudumu yitirmek istemiyorum.
5. Yalnızlığımı seviyorum; taşıyamam kimseyi hayat boyu yanımda; özgürlüğüme çok düşkünüm; var mı hayatta sevgilisini bağımsız bırakacak bir sevgili.
6. En önemlisi de kimi kendinden çok seversen şımarıyor.
7. Yaa, bir de ben maymun iştahlıyım sanırım; her gördüğüme aşık oluyor, herkeste sevecek bir taraf buluyorum; tek sevgiliyle ömür mü geçer; bütün sevgililerim sadece bana ait olsun, ben herkese; beenciiil, beenciiil...
8. Beni bu duygulara heteroseksizm itmiş olabilir mi; bir kere de şu heteroseksizm kelimesini kullanma, heteroseksizmi suçlama be; i*ne, i*ne...
....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder