27 Ocak 2014 Pazartesi

Ay, Caner sen o kadar yakışıklı mıydın!


Allah kahretmesin beni. Herkesin baktığı noktadan bakamıyorum futbola. Sanki futbol federasyonlarının eşcinselliğe bakış açısını onaylar gibiyim ama göze de, gözümün bakış açısına da yasak yok ya. Hoşuma gidecek kareleri yakalamak için maç sonrası foto galerileri tararım. Son Fenerbahçe maçını tararken gözüme 3 numara saçlı bir futbolcu çarpıyor ama es geçiyorum. Herhalde ya yeni transfer ya da yedekte bekleyenlerden diye düşünüyorum. Sonraki karelerde dikkat edince Caner olduğunu anladım. Gözlerime inanamadım. O kadar yakışıklı mıydı O? Sanki Danimarkalı futbolcular gibi geldi gözüme. Evet kısa saç çok yakışmış. İnsanın yüzü güzel olunca, saç lüzumsuz aksesuar gibi duruyor zaten. Hep böyle kalsın isterim. Yüzü güzel olunca dedim, bazen agresif resimlerini görüyorum ama onun çok güzel bir yüreği olduğuna inanıyorum. Uzun bir aradan sonra Fenerbahçe ile özdeşleşen bir futbolcu oldu. Umarım daim olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder