2 Şubat 2013 Cumartesi

Gene Kolum-Kanadım Kırık!


Kedilerimden biri gene sabahtan beri yok. Bu kedim hiç bu kadar geç kalmazdı. Başına bir şey gelmesinden korkuyorum.

Düşünüyorum da insanlar olmasa hayvanların başına çok da kötü şey gelmeyecek. Şehir hayatında kediler ya trafik canavarına kurban gidiyorlar, ya da insanların zalimliğine. Durduk yerde ölen kedi görmedim ben.

Bir sürpriz yapar mı acaba Kırpık kedim döner de?

Dün gece koynumdaki kardeşini kıskanmıştı ve ikimizin arasına girmişti.

Onlara bakınca başlarına bir şey gelmesinden korkmuştum.

Bu korkum yüzünden keşke pencereyi kapatsaydım da ben uyurken dışarıya çıkamasaydı.

Bugün atık balık almaya gittim onlara ana Kırpık olmayınca içimden gelmeyerek gittim.

Pompiş kedim gece yarısı dönmüştü kaybolduktan sonra ama Pompiş güçlü bir kedi.

Kırpığım çok narin oysa.

Olsun, yine de bekleyeceğim. Gözüm pencerede.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder