4 Ocak 2013 Cuma

Siz erkek-erkeğe öpüşmenin tadını bilir misiniz?


Eşcinsel karşıtları çok mu akıllı, yoksa akıllı ayaklarına mı yatıyorlar? Kadın erkek öpüşürken normal olacak, insanlar içinden geldiği gibi kendi cinsiyle öpüşünce ahlaksızlık olacak. "Hadi or'dan!" demekten başka söylenecek bir şey var mıdır bu ilkelliğe, yobazlığa, cahilliğe, bencilliğe? Seviyorum kendi cinsimle sevişmeyi, öpüşmeyi, duygusal paylaşımlar, fiziksel paylaşımlar yaşamayı. Restimi de çekiyorum heteroseksizme! Özenirseniz özenin, ne yapayım? Bu dünya sadece heteroseksüellerin değil ki. Ben heteroseksüelliğe özenmiyorsam, sen de eşcinselliğe özenme. İraden mi çok zayıf, yoksa herkes mi eşcinsel de kendilerini tutamadıkları için eşcinsellik karşıtı, eşcinsel düşmanı oluyorlar? Hastalıksa hastalık, sapıklıksa sapıklık, ahlaksızlıksa ahlaksızlık. Doğaya karşı geleceğine, kendini jelatinle, daha iyi korunursun belki. Yalnız siyah olsun jelatinin. Yoksa görüp gene tahrik olursun. Tutamazsın kendini. Önce öpersin, sonra da pişman olup içindeki canavarı uyandırırsın. Hem sana yazık olur, hem bana. Sen en iyisi ya bize hiç bulşama, ya da kendinle barış. O zaman içindeki nefret temizlenecek ve daha güzel bakacaksın hayata. Görerek yaşayacaksın, hissederek yaşayacaksın. Zamanını doğaya karşı olmakla heba etmeyeceksin. Yani savaşmakla kim kazanmış ki? Hani eşcinseller heteroseksizme bir şey yapsa anlayacağım bu karşıtlığı ama nedensiz savaş insanın kendisiyle olan savaşın dışa yansımasıdır. Kendinle barışırsan, eşcinselleri de düşman olarak görmeyeceğin gibi, çok iyi dost olabileceğinden de adım gibi eminim. Aramızda sana da yer var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder