31 Ocak 2013 Perşembe

Evrenin En Sevgili Eşcinseliyim!

Deli Dumrul Şeytanı Alt Etti Gene!

Bir olayı paylaşmak istiyorum. Yaşadığım dönemde utancımdan paylaşmamıştım. Yüzeyselliğim ve çok bilmişliğim yüzünden sınav giriş belgesini incelemek yerine, sınava için önceki dönemlerdeki saatte yola çıkmıştım. Oysa sınav saati yarım saat öne alınmış. Yola çıktığımda sınav başlamıştı. İşin kötü tarafı tek derslik bir sınavdı. Üç-dört derslik sınav olsa, dersleri sıkıştırarak sınavı verebilirsin. Daha da kötüsü bir de 40 dakikadan yarım saate düşürülmüş süre. Bisikletle sınavın olduğu okula nasıl uçtuğumu hatırlamıyorum. 10 dakika kala girdim sınava. 5 dakikada cevapladım soruları ama sınavın bitmesine 5 dakika kala bir baktım ki soru kitapçığında girecek olduğum dersi değil de başka bir dersi okuyarak cevaplamışım. Yanlış anlaşılmasın cevap kağıdında yanlış yeri işaretlememişim, başka bir dersi, yani benimle alakası olmayan bir dersi okuyup cevaplamışım. Panikten hangi derse girdiğimi bile unutmuşum. Bu kadarını da pes değil mi? 5 dakikada nasıl cevaplayabilirdim ki 20 soruyu. Sil cevap kağıdını ve hızlı bir şekilde oku soruları. Nasıl okudum, nasıl cevapladım bilmiyorum. Süre dolmak üzereyken son soruları okumadan loto oynar gibi salladım. Artık sınav sonuçlarına bakmaya yüzüm bile yoktu. Gelecek sonuçlardan hem utanıyor, hem de korkuyordum. Diğer derslere de çalışmadığım için şöyle-böyle geçmişti. Ne mi olmuş? 5 dakika da sallayarak cevapladığım dersten en yüksek notu alarak 11 dersten de iyi not almışım. Ne diyebilir, kime teşekkür edebilirim ki? Nazar değmesin. Herkesi, her şeyi çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder