26 Nisan 2011 Salı

Reddediyorum

Şekilciliği
Ahlakçılığı
Bağnazlığı, yobazlığı
Duyarsızlığı, duyarsızları
Her türlü ayrımcılığı,
Ayrımcılığa maruz kalanların ayrımcılığını
Heteroseksizme yamanarak var olmaya çalışanları
Sanatsız bir dünyayı
Pişkinliği, pişkinliğe cesaret verenleri
Bilime, bilgiye sırtını dönenleri
Özgürlüğün kıymetini bilmeyenleri
Baskıyı özgürlük olarak içselleştirenleri
Eşcinselliği kabul etmeyenleri
Kendisi ol-a-mayanları
Kendisiyle barışamayanları
...
Kimyalarının bozulması pahasına reddediyorum

2 yorum:

  1. Şekilcilikle başlayıp, kendisi ile barışık olmama ile bitmesini çok anlamlı buldum bu yazının. Değişim hep reddedişle başlar, reddedişlerin çoğaldığı günleri görmek dileği ile.

    YanıtlaSil
  2. Reddediyorum o kadar uzun bir yazıydı ki bugünkü Denizli Gay LBT bloğumda yayınladığım haberlerden derlediğim, sevmedim yazdıklarımı ve bir günlük emeğimi kırpa-kırpa hepten sildim ve her haberin benim için anlamını tek kelime veya iki kelimeye düşürerek bu kısa şiirimsi yazı ortaya çıktı. Beğendiğine çok sevindim.

    YanıtlaSil