31 Aralık 2023 Pazar

NE 2024'TEN NE DE 2224'TEN BİR BEKLENTİM VAR!

2024'ten değil, 200 yıl sonra bile bu coğrafyadan bir şey beklemiyorum. Çünkü insanlar dijital çağda bile % 90'ın üzerinde dogmatikse-din odaklı yaşıyorsa, eğitime verilen önem her geçen gün azalırken, gerçek-evrensel demokrasiden uzaklaşılırken, insan hakları-hayvan hakları hiç kimsenin umrunda değilken, herkes eğitim-bilim-sanat vesaire yerine sadece paraya önem verirken, vatandaşın vergileri eğitime değil de cemaatler gibi lüzumsuz yerlere aktarılırken vesaire ne beklenebilir ki? Cemaatler, tarikatlar diyip geçmeyin; ülkeyi onlar yönetiyor; çünkü sisteme çok büyük baskıları var. Kızıl Goncalar dizisine RTÜK'ün yaptığı engellemelerden haberiniz vardır sanırım. Keşke aptal olsaydım da her yeni yıla umutla girebilseydim. Ben bir emekli olarak 7500 lira maaşla sokaktan bayat ekmek toplayıp hayatı idare etmeye-açlık sınırının altında yaşamaya çalışırken ve en üst mevkiinin maaşı şimdiden belirlenip benimkinin 25 katı oluyorken, vatandaşın hiç ama hiç düşünülmediği bu kadar ortadayken ben nasıl umutlanabilirim? 2024 yılında insanların hayata bakış açıları değişmeyecekken, ne değişebilir ki? İnsanlar açlıktan geberiyor, hala kral çıplak diyemiyor! İnanıyorum ki bu sistem, bu coğrafyada Yüz yıllar boyunca devam edecek; Çünkü çoğunluk memnun! 2024'ten tek isteğim; lütfen dogmatik insanlar kapımı çalmayın, beni aramayın, beni huzursuz etmeyin. Çünkü sizlere tahammül edemiyorum artık! 10 yıl mı yaşarım bundan sonra, 20 yıl mı bilmiyorum ama bu anlattığım insanlardan soyut yaşayacağım. Çünkü doğanın bana verdiği hayatı yaşatmadılar, hatta hayatımı mahvettiler. Çünkü ben onların yaşadığı gibi yaşayamam; Ben bencilce, adaletsizce, duyarsızca, eşit olmadan, özgür olmadan antidemokratik bir şekilde ve üstelik psikolojik ve fiziksel şiddetin altında sağlıklı ve huzurlu bir şekilde yaşayamam.

İnsanlar artık Yılbaşı kutlamasına günah gözüyle bakıyor ama inadına içeceğim, inadına kutlayacağım!

İnsanlar kötü gidişatın sebebinin kendileri olduğunu bilmedikleri gibi, bir de her şeyin iyi gittiğine ve dünyanın bizi kıskandığına inanmıyorlar mı, kafayı yiyeceğim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder