11 Ağustos 2019 Pazar

ORTALIK İÇSELLEŞTİRİLMİŞ HOMOFOBİK EŞCİNSEL KAYNIYOR Facebook günlüklerim... 8 Temmuz

Facebook günlüklerim....

8 Temmuz

Eşcinsellik

ORTALIK İÇSELLEŞTİRİLMİŞ HOMOFOBİK EŞCİNSEL KAYNIYOR

Homofobiklerin ne kadarı heteroseksüeldir veya aralarında hiç heteroseksüel var mıdır bilmiyorum ama (çünkü homofobi, kişinin kendi eşcinselliğini kamufle etmek için kullandığı bir araçmış), gerçekten eşcinsel olup da homofobik olmak, yani içselleştirilmiş homofobisi olan eşcinseller için hayat çok zor. Heteroseksist bir sistemde yaşandığı için hem eşcinsellikten nefret ediyorsun, hem de bunu ya gerçekleştirmek için yanıp tutuşuyorsun veya gizli gerçekleştiriyorsun. İçinden çıkılmaz bir durum. Ben çok gördüm eşcinsel ilişkiden sonra pişman olup tövbe eden ama seksi gelince bunu gerçekleştirmeden duramadığı için tövbesini bozan. HASTA DİYEBİLİR MİYİZ BUNLARA? Eveeeet! Hemcinsiyle ilişkiye giriyor ama ben eşcinsel değilim diyor! Whaaaat! Aktif imiş! Yani eşcinsellik onlara göre bir döt meselesi. E o döt herkeste var; eğer sadece o yüzden eşcinsel olunuyorsa. Uygulayınca mı eşcinsel olunuyor? Algıdaki eşcinselliğe göre de olsa, eşcinseller tek başlarına mı gerçekleştiryorlar bu eylemi? Olaya dahil olanları eşcinsellikten muhafaza eden sadece bir uzantı mı? E o uzantııı, kendini eşcinsel olarak tanımlayanlarda da var alasıyla! Kendisine eşcinsel denilmemesi için, vibratörlü kadınlara ve de travestilere pasif olan eşcinseller de var. Yakalanınca onlar kadın diye erkekliğini koruyabilecek çünkü. Bu bir homofobidir, bir eşcinsellin içselleştiridiği homofobi.
***
Müslüman olmayan psikologların testinden geçen homofobikler, eğer ruh hastası çıkmazsa, bütün dünya üstümden geçsin!
***
Geri zekalıların dikkatine..! Eşcinsellik yaygınlaşıyor diye bir şey olmaz. Çünkü eşcinsellik olunan değil, doğulan bir şeydir. Siz eşcinsel olamıyorsanız, kimse olamaz. Eğer olabiliyorsanız ve eşcinsel olmaktan korkuyorsanız, eşcinselsinizdir ve bastıryorsunuz demektir. Eşcinsellik çoğalıyor gibi algıladığınız şey, eşcinsellerin görünür olmaya başlamasıyla alakalı bir şeydir. Homofobi varsa eşcinseller gizlenmek zorunda kalıyor, özgürlük varsa da ortaya çıkıyorlar. Bu kadar basit ama bazı kafalar basmayınca, eşcinsellik çoğalıyor sanıyor. APTALLAR!
***
Travestilerin kocam diye erkekleştirdikleri gizli eşcinsellerin, eşcinselin alası olduğunu bilmezlikten gelmelerine bir gülesim geliyor, sormayın!

Diğer

İnsanlar hak ettikleri hayatı yaşarlarmış; beter olsunlar! Kurunun yanında yaş da yanıyor tabi ama olsun, beter olsunlar gene de!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder