4 Nisan 2018 Çarşamba

Tuhaf eşcinsel androfil'ler!


Şu LGBTİQAPXYZ dünyası gerçekten tuhaf. Tamam ayrımcılığa maruz kalıyoruz, bedenimizle barışık değiliz ama bize olan karşıtlıklarla mücadele edeceğimize, uğraştığımız şeylere bakın... Neymiş eşcinsel arkadaşlık uygulaması eşcinsellerin AIDS'li olup olmadıklarını başka kuruluşlarla paylaşmış da, eşcinsellere ihanet etmiş de...

Yaa kaç AIDS'li eşcinsel oraya ben AIDS'liyim diye yazıyor veya HIV tahlili yaptırdım diyenlerin ne kadarı doğru söylüyor? Ben de bu arkadaşlık sitelerinden Türkiye'dekine kayıtlıyım ve orada rapor ettim sağlık durumu ama ben gerçekten ara ara bulaşıcı hastalıklar testini yaptıran biriyim ve daha geçen ay yaptırdım, ve eşcinsel arkadaşlık uygulamasındaki HIV testi tarihimi değiştiremedim henüz fazla bu uygulamaya girmediğim için. Yani bu veriler ne kadar doğru ki de, bu uygulama bizi ele vermiş olsun, neyimizi ele vermiş olsun?

Eşcinsel miyiz; evet, sağlık durumumuz iyiyise niye saklayalım, kötüyse niye saklayalım? Eğer bizi durumumuzdan dolayı aşağılayıp dışlayacaklarsa, bundan utanacak olan biz eşcinseller miyiz, bizi aşağılayıp dışlayanlar mı?Biz ancak eşcinselliğimizin-kendimizin arkasında açık ve net şekilde durmadığımız için utanabiliriz. Bu kafayla eşcinsellerden hiçbir nane olmaz; olsa olsa ancak gökkuşağı renkleriyle anlaşılmayacak şekilde kamufle olmuş bir harf dizilimi olabilir..!

Eşcinsel olarak yaşayıp da kendilerini eşcinsel olarak tanımlamayan, bunun yerine kendilerini androfil olarak tanımlayan eşcinsel tipine uygun bir davranış işte verilerin paylaşılmasına gösterilen tepki. Oysa eşcinselim, eşcinselsiniz, eşcinseller! Yok, yok öyle değildi değil mi; p. olan trans oluyor, a. olan erkek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder