14 Nisan 2018 Cumartesi

FENERBAHÇE İÇİN ŞAMPİYONLUK KADAR ANLAMLI BİR GALİBİYETTİ: 3-0!


Maçın 3-0 biteceğini çok iyi biliyordum. Çünkü FB için önümüzdeki yıl kuracağı kadro açısından Şampiyonlar Ligi'ne vize alabilmek çok önemliydi. Ayrıca bu 3. lüğü ve de Final 4'u hak eden GS deği, FB idi. Şanssızlık diyelim ve bu konudaki konuyu kapatalım. Şu oyunla Şampiyonlar Ligi'nde GS zaten final falan oynayamaz. Sanki GS, F4'e kalabilmek için oynamış Nesli'nin çok iyi oyunuyla. Ve sezonu derby maçı galibiyetiyle noktalamak, bu sezon emeği geçen herkese madalya gibi olmuştur sanırım. Çünkü talihsizliklerden dolayı yapılabileceklerin en iyisi yapıldı, herkes elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı bugünkü maçta olduğu gibi. Sezon sonunda ayrılacak Sarı Melekler olacak muhtemelen önümüzdeki sezon şampiyon olabilmek için ama FB'de mücadele eden herkes bir Sarı Melek'tir ve sonsuza kadar hep öyle kalacak, kalbimizde yaşayacaklardır. Fenerbahçeli olmalarına rağmen, Sarı Melekler'i yerden yere vuranlarla farklı frekanslardayız. Çünkü taraftarlık demek hep kazanmak ve kaybedince oyuncularını acımasızca eleştirmek değildir. Tamam, ben duygusal takılıyorum ama bu oyuncuların hepsi profesyonel oyuncular ve herkesin bir potansiyeli vardır. Herkes süper yıldız olsaydı, hiç kimse süper yıldız olmazdı zaten. Eğer önümüzdeki yıl göremeyeceksek, isim saymadan, gidecek olan bütün Sarı Melekler'e teşekkürlerimi, sevgileirmi, saygılarımı sunuyorum. Daima Sarı Melek'siniz çünkü...! Kaptan, sana ekstra selam olsun!


Sadece voleybolun değil, gönlümüzün de MVP'sisin Tomkom! Teşekkür ederiz, seni seviyoruz!



O GERÇEK BİR SARI MELEK, O BİR LİBERO KLASİĞİ! 
Benim için Gülden, Gizem Karadayı, Nihan ne ise, Merve de o. Libero kare aslarımızdan biri kim ne derse desin. Hele 3. lük maçının ilkinde kurtarışları ve oyun yüzdesiyel kim olduğunu gösterdi. Kabul edersiniz, etmezsiniz; o bir libero klasiği!







Mia Jerkov'a da bir başlık açmak istiyorum. Çok eleştirildi niye FB'ye geldi diye. Ben onun gelmesini çok istiyordum, geldi ve Sarı Melek oldu. Bugünkü maçın kazanılmasında onun da payı çok. Belki sezon boyunca beklediğimiz performansı sergilememiş olabilir ama olsun. Üçüncülük ve Şampiyonlar Ligi vizesi de çok kötü değil bence... Teşekkürler Jerkov...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder