3 Mart 2018 Cumartesi

Birkaç saatlik fotoroman çekimi!


Ne kadar yorgun olursan ol, hayatı yaşamak gerekiyor ve inşaat işçim; çünkü onlar da emeğinin üstadı bence!
Hava rüzgarlı diye bahane yaratamıyorum. Tenis öğretmenimiz tenis var, gel, fırtına çıkarsa kısa keseriz diyor.
Gidiyorum, oynuyoruz, ve bir kişinin oyununu geliştirmesi beni nasıl mutlu ediyor bir bilseniz...
Biliyor musunuz, benim şöyle bir huym vardır; bildiğim ve başkalarının işine yarayacak her şeyi paylaşırım saklamak, kıskançlık yapmak yerine. Neden biliyor musunuz; bilgi ve bilmeler çoğaldıkça, yeni yeni öğretiler ortaya çıkacaktır ve en önemlisi samimiyet oluşacaktır bu sayede, güven oluşacaktır, sevgi oluşacaktır...






Tenisten sonra yolumun üzerinde olduğu için müzik artı kitap marrkete uğradım her zamanki gibi. cezbediyor, tutamıyorum kendimi bu konuda, ne yapabilirim ki; sanki benim cennetim müzik albümleir ve kitaplar, dergiler...

AVM'nin önünde deprem haftası sebebiyle bir etkinlik vardı. Broşür aldım ve gerçekten bu sefer ben değil, ne kadar çok kişiye ulaştık demek için falan olsa gerek, oradaki görevliler fotoğrafımı çekmek istediler...

Bu arada başıma takmak için görevlilerden aldığım şapka, mühendis şapkasıymış.
Dünyanın mühendisi olsaydım, daha güvenli bir dünya inşa ederdim hiç şüpheniz olmasın.
Çünkü nüfus planlamasıyla olur depreme dayanıklılık;
çünkü az nüfus, çok eğitim; sağlıklı yaşamdır!
Ay çok mu kafayı takıyorum iyi yaşamak için az nüfus ve çok eğitim-sanat meselesine sizce?






Kayseri'de sütyen reklamını yasaklarla, bizde döner kapıya afiş ederler!



Evet aksiyim! Çocukken bu aksiliğmden dolayı ailem bana çok nakıs derdi...




Çocukken plaklarımın olmaması mı acana müziğe en tutkun oluşumun sebebi?
Plak nedir bilmeden Zeki Müren'i tanımıştım bir yoğurt kabına sarılan gazetede gördüğüm...
Eskiden gazeteler ambalaj olarak kullanılırdı,
şimdilerde internet kullanılıyor gazete yerine!


Yok yok, sinemaya gitmedim; sadece güzel filmlere özlemimi dile getirmek için arka fon olarak kullandım afişleri...


Dergileri ve kitapları aldık, zevkten mayıştık dolayısıyla... Ulan yaşlandıkça Salman Rüşdi'ye mi benziyorum ne, onun gibi ate bir İkizler burcu olarak; İran duymasın, ödül koyar yoksa benim de başıma!



Uzaktan bir sümbül kokusu geldi burnuma bisikletle eve dönerken,
-Gelir bulur beni zaten nerede olursam olayım bu koku-
Girdim bahçesine daha önce de fotoğrafrafların çektiğim teyzenin izinsiz.
Diktiğini söylediği oğlu yakaladı bu sefer fotoğraf çekerken,
Tanıştık, konuştuk, anlaştık hayata bakış açısı ortak olunca...
Soğanlarını kışın saklayıp, baharda dikiyormuş soğuk vurmaması için.
-Malumunuz bu sene de kış olmadı, erkeni-geçi kalmadı!-
Çiçeksi vedalaştık spor niyetinei halk oyunları oynayan kardeşimizle kısa bir sohbetten sonra,
Evi, nakış nakış dokunmuş kilim-cinin karşısında olan...




KİLİM
Tütkiye'nin hit şarkılarından gençliğimden; yaşlandık mı ayol!





Her dışarıya çıktıklarında endişeleniyorum kedilerim,
sayesinde petshop'a uğaraya uğraya mama için
önceleri aramızda bağımız olmayan
ama şimdilerde çok sevdiğim fareler-İM!
Küçük İskender de şiir tarzıyla kaç nesil yetiştirdi bilmem aksak, bulmaca çözer gibi anlamaya çalıştığımız cümleleriyle...
Kedi gibi miyavlıyormuş bu tür papağanlar insan ömrüne denk düşen yaşamlarıyla....
Tarih yazıyor mudur papağanlar da insanlar gibi,
yoksa hayatlarını bizden daha mı iyi yaşıyorlardır?
İnsanlar olmasa, onları hapsetmese petshop'lara köle gibi satmak için...



"Dünya hali gidiyoruz" diyor Sevingül Bahadır 2015 yılında 
yıllar sonra çıkardığı son şarkısında
o güzel sesine rağmen ...
Öncesinde Mabel Matiz "öyle kolaysa"...
Youtube devri!
Musluk damlıyor faturayı kabarık getiren şıp, şıp..!
Alışıyor insan her sese, her şeye, KANIKSAK oluyoruz!
Bankamatikten para çeker hale geldik daha dün cebimiz delikken ve yanı başında..!
Ve eşitliksizlik, adaletsizlik, duyarsızlık da devam ediyor bütün değişimlere rağmen...
...VE YANIBAŞINDA BANKAMATİKTEN PARA ÇEKENLERİN, 
BİR YAŞLI BELEDİYENİN ATIK KUTUSUNDAN NE BULABİLİRİM DERDİNDE İŞİNE YARAYACAK!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder