11 Şubat 2018 Pazar

Eşcinsel haklarını savunmak sapıklığa özendirmek oluyor ama eşcinsel nefreti ifade özgürlüğü!


Eşcinsellerin insanca yaşamasını savunmak sapıklığa özendirmek oluyor ama homofobi-eşcinsel nefreti ifade özgürlüğü oluyor; adaletin bu mu dünya?

Söyler misiniz bana, ben bu insanlığa, bu adalete niçin güveneyim?

Neye göre adalet?

Neden adaletin kararları çıkarlara göre değiştiriliyor; değerler, meneviyat, ahlak, vesaire bahane edilerek?

Senin değerin sana göredir, benimki bana göre.

Senin sevgin sana göredir, benimki bana göre.

Yaa, ben de seviyorum İÇİMDEN geldiği gibi; senin sevginin doğruluğunun referansı ne, benimkinin kime ve neye zararı var ki sapıklık olsun?

L*n seviyorum, adam öldürmüyorum ya; kendimden nefret ettirmekle, kendimi yaşatmamakla ne geçecek elinize;

Bir erkek olarak kadınlardan hoşlanmıyorum duygusal ve cinsel anlamda;

Benim hemcinsimi sevmemle mi bozulacak ahlakınız, değerleriniz ve de dünyanız?

Sen evlenirken davul zurnayla kulaklarımızın zarını patlatarak, benim sessiz sevgimin nesi sapıklık olsun?

Biraz akıl ve mantığa, biraz vicdana, biraz insanlığa davet ediyorum İNSNALIĞI!

Dinci basın her gün nefret kusarak eşcinselliğe, eşcinselleri nefret cinayetlerine hedef gösteriyor,

Devlet eşcinsel hakları savunusnu yasaklıyor,

Devlet eşcinsel haklarını savunmak isteyen eşcinsellere engel çıkaranları-eşcinselleri ölümle tehdit edenleri ifade özgürlüğü kapsamında değerlendirerek, onların nefretine cesaret veriyor ama biz eşcinsellerin sevgisi sapıklığa özendirmek oluyor!

Hangi yüzyılda yaşıyoruz biz; karanlık çağda mıyız hala?

Neden ben yasalarda yer almıyorum hala,

neden benim-eşcinsellerin başına gelen nefret suçlarının bir karşılığı yok hukuğumuzda?

Araştırmalarda en nefret edilen kesim eşcinseller çıkıyor ama eşcinsel nefreti nefret suçları kapsamında yer almıyor.

Neden?

Çünkü gerçek anlamda insanlık, eşcinselliği tanımak gerektirecektir!

O yüzden insanlık dışı davranılmaktadır eşcinsellere.

Yaa, biliyor musunuz, bazen düşünüyorum da, eşcinselliğin Türk tarihinde hiçbir zaman suç sayılmaması, eşcinselliğin aleyhine bir şey, bazen bununla övünsem de.

Keşke suç sayılsa da, suç olmaktan çıkartmak için mücadele versek ve artık normal olduğunu yasal olarak tescilletsek.

Hani diyor ya bazı yobazlar, eşcinsellik yasaklansın, suç sayılsın diye.

Yasaklayın l*n, suçlu ilan edin bizi!

Biz de çatır çatır gerçekliğimizi tescilletmek için mücadele verelim, siz de rahat edin, biz de..!

***

ŞU EŞCİNSEL AŞKIN ASALETİne bakar mısınız? Çok imrenilesi, ÇOK ÖZENİLESİ sahi değil mi?!

Yaaa, akıl var, mantık var; dünyanın en iyi şeyi olsa dahi, insanın içinden gelmese özentiyle eşcinsel olunur mu?

Görünür olan eşcinsellik eşcinselliğe özendirmez, varolan ve bastırılmış eşcinselliği ortaya çıkartabilir ancak.

Yani insanlar kendileri olmasın diyorsunuz değil mi? Feda etsinler kendilerini bağzı şeyler için, sahte olsunlar, dolayısıyla kandırsınlar ve üzsünler kendilerini ve bazılarını..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder