21 Eylül 2017 Perşembe

Trans geçiş ameliyatının eşcinsel terapiden ne farkı var ki?


Transseksüeller eşcinselliğin hastalık olarak kabul edilmesine seviniyorlar biliyor musun; çünkü onlar homofobik eşcinseller sınıfındalar. Homofobik oldukları için cinsiyet değiştirmek istiyorlar. Eşcinselliğin hastalık olarak düşünülmesiyse onların eşcinselliğe karşı olan nefretlerini iyice pekiştiriyor ve bu onları trans geçişin haklı olduğuna inandırıyor. Trans geçişle doğruyu bulduklarına inanıyorlar.
Oysa yanlış olan bir şey yok; kendileriyle barışık değiller sadece.
Homofobi niye var; cinsel yönelimleriyle barışamayan eşcinseller yüzünden. Kimisi ben eşcinsel değil, transseksüelim; yanlış bedende doğdum diyor,
kimisi de eşcinsellik hastalık, günah, sapıklık, ahlaksızlık, vesaire... kurtulmak istiyorum, tedavi olmak istiyorum diyor.
Hal böyle olunca heteroseksist toplum daha bir homofobik olmaz, eşcinselliği hastalık olarak görüp tedaviye yönelmez mi?
Eşcinseller doğalarıyla barışık olsalar, eşcinselliği tedavi veya trans geçiş ameliyatı diye bir şey olur mu?
Ben şunu düşünüyorum hatta... Eşcinselliği hastalık olarak görüp tedaviye etmeye çalışanlar, kendilerini transseksüel olarak tanımlayan bedenleriyle barışık olmayan eşcnselleri de trans geçiş ameliyatıyla tedavi etmiş gibi oluyorlar.
Eşcinsellerin içselleştirilmiş homofobilerinden dolayı eşcinselliği tedaviye talep var, homofobik dünaydan dolayı rantın cesaretlendirmesiyle tedavi arzı da var... Bu durum heteroseksist ve homofobik yönetimlerin de işine geliyor, bu durumdan nemalanan tüccarların da...
Bu doktorlar beni niye tedavi etmeye kalkımıyor, beni niye cinisyet ameliyatına iteklemiyorlar..?Böyle bir şeye cesaret edebilir mi aileden tutun çevreye, oradan devlete, vesaireye...
Cinsel yönelim konusunda kafası karışık eşcinsellerin marifeti bu tedavi ve cinsel geçiş operasyonları...
Eşcinsellik bir hastalıksa, heteroseksüellik de bir hastalıktır cinsel yönelim oldukları için.
Eşcinsellik ne fiziksel ne de ruhsal hastalık sınıfına uymaktadır. Çünkü sadece cinsel yönelimdir eşcinsellik.
Eşcinsellik hastalık olsa, bir kişiye eşcinsel olduğunu söylemeden de ehastalık teşhisi koyulmaz mı?
Çok cahilsiniz çoook desem ayıp etmiş olur muyum?
Evet homofobi cahil insanların bir hastalığıdır. Tek tedavileri de hayatla, doğayla, çevreyle, farklılıklarla barışmaktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder