22 Haziran 2017 Perşembe

Aşk her şeyi affetmez; biraz onurlu olmak gerek!


Hayata aşk gözlükleriyle veya aşk penceresinden bakmak sakıncalıdır. Eğer böyle olursa, aşk bitince bütün güzel duygular nefrete dönüşür. Aşk farklı bir bazda sevgi yoğunluğudur. O anda yaşarsın ve gidebildiği kadar gider. Aşka uzun vadeli bakıyorsan veya aşkı sevdiğin veya beğendiğin kişiye sahip olma garantisi olarak görüyorsan bu gerçekçilikten uzak tehlikeli bir durumdur çok acı çekeceğin için. Aşk kalıcı değildir ve biter. Bitince de aşka geçici bir şey olarak bakamayanlar dımdızlak ortada kalırlar. Bazıları mantıklı bir şekilde ayrılır aşk bitince, bazıları cazgırlık yaparak çirkefleşir ve hala aklı başına gelmez. Unutmayın ki bu dünyada kimse kimsenin tapulu malı değildir. Kendini bir şey sanmayacaksın, dünyayı da birilerinin etrafında döndürmeyeceksin. Doğana uygun yaşa git işte; niye zora koşuyorsun ki hayatını aşk meşk gibi şeylerle...

Bugün bir arkadaşımın telefon konuşmasına şahit oldum da... Arkadaşımın arkadaşı işte, karısına şiddet uygulamasından dolayı karısının düşük yapmasına sebep olmuş. Kadın şikayetçi olmamış adamı çok sevdiği için. Bir insan çok sevince çocuğunu bile feda edebilir mi? Nasıl bir insanlık bu..? Gene aynı şekilde defalarca şiddete maruz kalan bir kadın, erkek güzel sevişiyor diye ayrılamıyor... Nasıl bir kadınlık onurudur bu?! Aşk yaşanır, biter gider ve yoluna devam edersin. Ben çok sevdim, ben çok emek verdim, ne demek ya... Bırakın allahaşkına! Biraz akıllı olun..! Aşk önce kendini düşünmektir. Bencil olmayan aşk aptallıktır!

Bir eşcinsel de diyor ki kendisini terk eden erkek için, onu çok sevmiştim, hiçbir şeyini eksik etmemiştim, çalışıp yedirmiştim...
Keşke o da senin için bir şeyler yapsaydı..! Safım benim!

Bir mankenimiz ayrıldığı kocasının ardından, sevilmek ona yetmedi, demiş de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder