15 Mayıs 2017 Pazartesi

İlişkilerin bitme sebebi 3. kişiler değildir


İlişkilerin bitmesinin birilerine ve bir şeylere bağlanmasını çok aptalca buluyorum. Bir şeyler bitmiş ki bitmiş ve de gitmiş. Heyecanı kalmamış bir ilişkiyi sürdürsen ne olacak ki? Adam artık senden heyecan duymuyorsa, onu kendine mahkum etsen ne olacak? Aldatacak işte. Aldatmasa bile sevmeyecek artık seni arzuyla. BUNU ANLAYAMIYOR MUSUNUZ GERÇEKTEN? Diyorlar ki benim neyim eksik, senin neyini eksik ettim de terkettin beni? Sevmiyor artık, zorla mı? Sana niye mahkum olayım, sana niye mecbur olayım sevmiyorsam? Yaşadık, denedik ve bitti. Ölelim mi yani bittiyse? Özellikle kadınlarda görüyorum maliklenme olayını. Komik geliyorlar bana. Üzülmüyorum, acıyorum sadece böylelerine. Dünyada erkek mi kalmamış da takılıp kalıyorsunuz birisine ve sürüncemede bırakıyorsunuz kendinizi? Sevmiyor artık, sevmeyecek de, sevemez de; BİTMİŞ ÇÜNKÜ anlıyor musunuz? "Bırakacaktı, niye sevdi?" diyorlar, hiç yüz vermesen gene "niye sevmiyor?" diyorlar. Tuhaflar doğrusu. Sevilmeyenlerin, sevilmemelerini kabul etmemelerinin nasıl bir açıklaması olabilir sizce? Bence tedavilik bir durum. Seni seveni seveceksin; bu kadar basit. Tabi kompleksliyiz ve havalardan uçarak imkansızı istiyoruz. Ayrılıklarda da ahlakçılar hemen devreye girer... Çünkü onlar da aynı kafadandırlar. Sevilmemişlerdir ve de terkedilmişlerdir büyük ihtimal. Gerçekten terkediliyorsanız, sevilmeyen kendi kendine gittiği için sevinmelisiniz dahası pürüz çıkmadığı için. Adam dürüst olmuş işte; seviyormuş gibi yapıp aldatsaydı daha mı iyiyiydi..? Birisiyle aldatmak kadar kötü bir şey seviyormuş gibi yapmak. O nasıl başka denizlere yelken açtıysa, birazcık aklınız varsa rüzgarı arkanıza almasını bileceksiniz. Zaten donanımlı olsaydık kompleksli olmazdık ve elimizdekileri kaybetmekten korkmazdık... Dahası, sevdiğim başkasıyla da olsa seviyor ve seviliyor diye mutlu bile olurduk. Öyle veya böyle sevgi olsun hayatta. Bırakın kendimiz sevgisiz kalsak da dünya seven ve sevilenlerle dolsun. Onların sevgisi bile iyi gelecektir bize. Nefret olacağına sevgi olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder