24 Mayıs 2017 Çarşamba

Heterokapitalizmin en büyük sermayesi cinsellik!


Cinselliği ben de herkes kadar çok seviyorum doğam gereği ve hayvanlar kadar özgür ve de sınırsızım bu konuda ama hayata ne penis deliğimden bakıyorum, ne de anüs deliğimden. Neden cinselliğe hayatın diğer yaşam birimlerinden daha muhteşemmiş gibi bir tepki vermemi bekliyorsunuz ki? Sizin cinselliğiniz öncellikli olabilir bu konuda çok özgür olamadığınız için ama benim için müzik veya sanatsal aktiviteler, sportif faaliyetler çok daha öncelikli olabilir cisnelliğimi doya doya yaşayabilme özgüvenine sahip olduğum için. Adamın seksi geliyor ve bana teklifte bulununca çok büyük lütufta bulunduğunu zannediyor. Çünkü erekte olduğu anda herkesin aynı şeyi hissettiğini, istediğini zannediyor... Kısaca seksi kabaran dünyayı onun etrafında döndürüyor. Oysa herkesin, her canlının başına gelen sıradan bir olay seks. Bu sadece birebir diyaloglarda değil, ortamını bulduktan sonra herkes konuyu sekse dayıyor. Bu kadar konuşacağınıza keşke yaşasanız da çeneniz yorulmasa boşuna ve siz de rahatlasanız, dünya da deriiiin bir "oh" çekse! Ahlakçılığın sebebi de bu cinselliksizlik değil mi? Sonra da cinselliğe ahlaksızlık diyorlar dürtülerini bastırdıkları için. Tanrı akıl fikir verisn, diyorum, başka da bir şey diyemiyorum! Cinsellik üzerinden "alış-verişler" yapılıyor, sonra da sansür falan uygulanıyor tuhaf bir şekilde. Heterokapitalizmin en büyük sermayesi cinsellik! Keşke bireyler de bunun farkına varıp kendilerini sermaye olarak kullandırtmaktan vazgeçseler! Çünkü bu onlara özgürlüklerini geri verecek, doğalarına kavuşmalarını sağlayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder