24 Mayıs 2017 Çarşamba

Hastasınız!

Derdiniz kıl ise; acıyorum yaaa!


Siz siz olun, hayatınıza ruh hastalarını sokmayı bırakın, selam bile vermeyin onlara. Ya gitsinler tedavi olsunlar, ya da bunalımlarında gark olsunlar. Kimler mi bu ruh hastaları; kendinsiyle; bedeni, ruhu ve doğasıyla, kimliğiyle barışık olmayan, dolayısıyla çevresine saygısı kalmayan, ne yaptığını bilmeyen aşağılık kompleksi olan kişiler. Bendeki kılsa, sendeki ne? Ben bakımsızsam, sen bakımsızın alasısın. Önce boyuna ve kilona bak; ondan sonra bakımsızlıktan bahset bana kendine saygısız! Eşcinselliği doğal bulmuyor, kendi cinsiyle yatmaktan da kendini alıkoyamıyor. Böylelerine aşık olanlara ne diyelim? Böylelerinin kıçını kaldıran cinisyetçi anlayışa ne diyelim? Asıl suçlular kim biliyor musunuz, eşcinselliğiyle barışamamış bu hasta ruhluların bizlere musallat olması konusunda; bedeniyle, kıllarıyla barışamayan ve gizli eşcinselleri erkek olarak adlandırıp kendilerini kandıran, kendilerini karşı cinsel sanan ve onlara-hasta ruhlulara layık olmak için cinsiyetçi normları kendilerine uygulamaya çalışan transseksüel tabirliler. Cinsiyetçilik bu insanları doğalarından uzaklaştırıp sürüm sürüm süründürüyor ama gene cinsiyetçilik yapmaktan kurataramıyorlar kendilerini. Ne haliniz varsa görün... Umrumda bile değilsiniz... Ben kıllarımı da seviyorum, penisime de hayranım, kadınsı da olmak istemiyoum. Mok işin mi var öyleyse yanımda veya bir erkeğin yanında? Erkeksen ve eşcinselliği doğal bulmuyorsan ORJİNAL kadın mı kalmadı dünyada? Barışın artık eşcinselliğinizle; hem trans geçinen homofobik eşcinseller, hem de aktifim diye erkek geçinen homofobik eşcinseller. Kimileri kıl, vesaire peşinde, kimileri kılsızlık,vesaire peşinde. Niye böylesiniz bi' sorsanız ya kendinize; toplumsal cinsiyet, yani cinisyetçilik diyorlar bunu anlayabiliyor musunuz? Şimdi bu düşüncelerimden dolayı ben transfobik mi oluyorum; benim düşüncelerimi anlayamayan veya anlamak istemeyenler homofobik mi? Heterokapitalizm sömürsün böyle cinsiyetçi insanları; boşverin....

Bir eşcinsel olarak ülkemizde kişinin hobilerinden, faaliyetlerinden daha öncelikli olamaz erkek ve cinsellik. Çünkü eşcinsellerle beraber olanlar, erkek geçinen homofobik eşcinseller oluyor, seksleri de hiçbir moka benzemiyor. Bir müzik albümü, bir kitap, spor, herhangi sanatsal bir aktivite milyonlarca kat öncelikli benim için seksten. Çünkü masturbasyon niyetine vibratör veya şişme bebek yerine koyduğum kişilerle zaten istediğim kadar seks yaşıyorum. Ve de anlık orgazm dışında hiçbir beklentim yok seksten... Bazıları gözünde büyütsün de büyütsün seksi kendilerini bastırdıkça ve yaşayamadıkça. Arada bir sızıveriyor işte böyle hasta ruhlular hayatıma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder