12 Mayıs 2017 Cuma

Eşcinselliğimden dolayı kimse bana ayrımcılık yapamaz!


Tedavi sürecindeyim ameliyatıma kadar. Ayrımcılığa maruz kalmıyorum hastanelerde. Diğerleri gibi davranıyorlar. Yani sen eşcinselsin diye ayrımcılık yapmıyor kimse bana. Kendimi kasmıyorum da kimliğim konusunda. Yani eşcinselliğimi gizlemeye çalışmıyorum. İçimden geldiği gibi, nasılsam öyle davranıyorum. Anlaşılıyorum veya anlaşılmıyorum orası beni alakadar etmiyor. Ben, ben olarak yaşıyor muyum, ihtiyaçlarımı karşılıyor muyum, olaya oradan bakarım. İnsan kimliği konusunda bilinçli olduktan sonra ayrımcılığa mahal vermiyor ki zaten. Bana eşcinsel olduğum için ayımcılık yapılabileceğine inanıyor musunuz gerçekten? Buna kimsenin gücü yetmez. Belki kurallar koyarlar, gerekçeler yaratırlar, bahaneler bulurlar ayrımcılıklarına ahlakçılık çerçevesinde falan ama bana herkesin faydalandığı haklardan eşcinsel olduğum için faydalanamazsın diyemez kimse. Çünkü ben sadece cinsel yönelimimden ibaret bir kişilik değilim! Çünkü ben de herkes kadar insanım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder