9 Nisan 2017 Pazar

Tüm zamanların en iyi oyuncusu Nazan Kesal!

Ben Nazan Kesal'ı "Kayıp Şehir" dizisine kadar tanımıyordum. O dizide döktürüyordu resmen. Çok yüksekten ve çok muhteşem oynayan bir oyuncu. Sanki Türk Filmi'nin dizi versiyonunda oynuyor gibi. Sona "Bugünün Saraylısı"nda muhteşem oyunuyla beni büyülemeye devam etti. Oyun stili belki benim asi ruhumla çok örtüştüğü için bu kadar seviyorum. Haksızlıklara karşı çok inandırıcı ve güçlü bir şekilde hesap soruyor hayattan oyunculuğuyla. Son dizisi "Fazilet Hanım ve Kızları"nda sazı tam anlamıyla eline almış çok geniş perdelerde geziniyor oyunculuğu. Sanırım kendimi seyre bu kadar derinden kaptırdığım bir oyunculukla hiç karşılaşmadım. Komediyse komedi, dramsa dram... Aynı anda hem hüzünlendiriyor, hem güldürüyor. Ciddi anlamda öğretici mizah yapıyor kaşıyla, gözüyle, beden diliyle, ses tonuyla... Komple bir oyuncu. Tüm zamanların en iyi dizi oyuncusu seçiyorum Nazan Kesal'ı. Zaten eğitimli bir tiyatrocu. Dizi setlerini tiyatroya dönüştürmüş gibi oynuyor. Onu izleyenin konservatuvara falan gitmesine gerek yok bence oyunculuk eğitimi için. Başlı başına doğal bir tiyatro okulu gibi sanki. Kıymetini bilelim lütfen. Hak ettiği değeri esirgemeyelim 100 yılda bir gelen eşi benzeri olmayan sanatçılardan. İzlemeyen varsa izlesin Nazan Kesal'ı, bu yılın bütün ödülleri de ona gitsin... Nazar değmesin!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder