3 Nisan 2017 Pazartesi

Fazilet Hanım yanlış ata oynuyor!


Dizi takip etmeyeli yıllaaar yıllar oldu. "Fazilet Hanım ve Kızları"nı da açık kalan TV'de uyanınca rast geldim. İlgimi çekti ve ikinci bölümünü de kaçırmadım ve hayal kırıklığına uğratmadı beni. Ben dizilerde şiddet sevmem; bir tokat sahnesi bile o dizden vazgeçmem için yeterli bir sebeptir. Umarım tepkiler, kavgalar hep dozunda kalır. Diziye sosyal medya hsaplarımda ve bloğumda dikkat çekmiştim ama dün bilgisayarım arızalandığı için ancak bugün bir iki satır edebiliyorum. Nazan Kesal sahnesini muhteşem kullanıyor. Döktürüyor resmen. Hayranlıkla izliyorum büyük oyununu. Bir insan bu kadar mı güzel oynar sesiyle, kaşı-gözüyle ve de hareketleriyle. Şakır şakır oynuyor, şırrak şırrak oynuyor. O olmasa diziyi izlemezdim zaten, en azında takip etmezdim. Ama diğer oyuncuların da hakkını yemeyelim. Maşallah hepsi güzel oynuyor. Oyuncular rollerine seçilirken itinayla düşünülmüş anladığım kadarıyla. Yalan söylemeyeyim; biraz "Hanımın Çiftliği" kokusu alır gibi oldum! Fazilet Hanım ve Kızları ilerleyen bölümlerde kim olduklarını öyle bir gösterecekler ki, sanki malikane onların eline geçecek gibi görünüyor. Masum Hazan bile çok acımasız olacak! Ece sarayın hanımı olacak herkesin tahmin ettiği üzere. Fazilet hanım ise gene eli boş kalacak, belki kızları bile sırtını dönecek ona. Ajanstaki denemelerde repliği kızından daha iyi ezberleyen ve oynayan Fazilet Hanım kendini star yapmalı, kendi üzerinden varolmaya çalışmalı bence. Ama raiting için Fazilet'in hüsrana uğraması ve bizim gözyaşlarımız gerekiyor! Dallas dizisindeki Ewing Ailesi gibi entrika dolu bir dizi olacak kanımca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder