30 Mart 2017 Perşembe

Biz eşcinseller birbirimize benziyoruz ayol..!


Biz eşcinseller birbirimize benziyoruz ayol..!
Görsel olarak bile... Bakınız kaşımız-gözümüz sanki bir fabrikadan çıkmış gibi.
İstisnalar yok mu; var tabiki de.
Erkek bedeninde kadın siması yokmu eşcinsellerin çoğunda..?
Bu eşcinsellerin bazıları-bedenleriyle barışamayanlar heteroseksist yapıya dahil olmak için transseksüeliz diyorlar,
barışanlar da kadın-erkek, yani unisex bir görsellikte yaşayıp gidiyorlar işte.
Ne kadar eşcinselliği prtotipleştirmesek de,
mesela benim suratıma bakan heteroseksüel olmadığımı şıp diye anlar.
Konuşup ses tonumu duyunca, "aha!" olur.
Hareketlerimi görünce şüphesi kalmaz.
Yaşam tarzımı öğrenince, buyrun eşcinsel der.
Halkın eşcinselleri kadın gibi zannetmesi de aslında anormal değil.
Çünkü eşcinseller erkek bedeninde kadınlığı da taşıyorlar.
Kendi adıma konuşayım;
Ben bir erkeği severken karşımdakini erkek olarak seviyorum...
Bir erkeği sevenin de kadın ruhu taşıması kadar doğal ne olabilir ki?
Belki kadınlığım da heteroseksist içselleşmeden dolayıdır.
Yani içimde bir heteroseksüel bir erkek yok; adına da artık her ne derseniz...
İster kadın diyin, ister cinisyetsiz diyin, ister eşcinsel diyin..
Ama bir kadın naifliği, bir kadın hassasiyeti barındırıyor eşcinseller ve bu dışarıya da yansıyor.
Aynı şey kadın eşcinseller için de geçerli...
Bir maskülenlik barındırmıyorlar mı?
Bedeniyle barışık olmayanlar da trans erkeğim diye geçiniyor işte.
Oysa bir heteroseksülelik var, bir de eşcinsellik işte.
Bir an evvel içimizle dışımızı barıştıralım da doğal ve gerçek eşcinseller olarak yaşayalım.
Ben öyle yaşıyorum.
Severken kendi cinsimi seviyorum ve bazen kadın duyarlılığıyla seviyorum, bazen de erkek duyarlılığıyla sevebiliyorum.
Kadınlık ve erkeklik öğretilenler dışında var mı diye şüphe duymadan da yapamıyorum.
Hayatımı insan olarak idame ettiriyorum.
Belki biyolojik olarak kırılganlıklarım, güçsüzlüklerim vardır ama bu erkekliğin veya kadınlığın belirleyicisi olmamalı..!
Belki de kadınlık ve erkekliğe bir baş kaldırı benimki cinsiyetçi heteroseksist dünyada.
Ama bu konuda dürüst olmak-sürekli değişse de duygularımı düşünceleirmi rahatça ifade edebilmek ve cinsiyetçiliğe karşı mücadele vermek beni mutlu ediyor.
Çünkü cinisyetçilik değil mi bizi bitiren..?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder