30 Mart 2017 Perşembe

Ay bir de eşcinsel kocalar var "karımı başka kadınlarla aldatmıyorum" diyen!

Bazı kadınları anlamakta siz de zorlanır mısınız?
Aşk biter, erkek gider ama kadın hala bunun yasını tutar, gitme sebebini başka kadına bağlar, hayatını onu beklemekle falan geçirir ve sürekli bu konudan bahseder durur ne geçiyorsa ve geçecekse eline?
Bu kaybetmeyi hazmedememek midir, kendini değersiz-ikinci sınıf hissetmek midir, yoksa gerçekten bir aşk mıdır..?
Aşk ise karşılıksız olarak nereye kadar, ne zaman kadar?
Beni sevmeyen benim elimde olsa, tapulu mülküm olsa, ondan verim alamayacak olduktan sonra bir yükten farkı var mıdır?
Ve sürekli sinir harbi içinde olacaksın "neden, nasıl, niçin?" diye.
Oysa bir sebebi yok; bitmiş ve gitmiş; senin olmayacak artık anlayabiliyor musun?
Dünyada bir tane aşk yok ki?
Eğer takıntılıysan bu senin sorunun acilen halletmen gereken.
Ben de seviyorum; hem de her gün, yüzlerce, binlerce ama niye bir kişi odaklı yaşayayım ki?
Toplumsal değil daha çok doğal gözlerle bakıyorum hayata ve bu beni hiç üzmüyor, aksine daha çok mutlu ediyor.
Çünkü hiç kimse benim mülkiyetimde değil, olamaz, olmamalı da.
Niye ait olsun ki kişi bana, niye yük edineyim onu.
Hayatımız biricik ve özgürce yaşayalım.
Ha senin özgürlük anlayışın aidiyet üzerine kuruluysa, varsa öyle bir dünya yaşa. Olmayınca da zırlama.
Neden tutmayacak bir maya çalmaya çalışır ki kadınlar erkekler alemine?
Niye dayatırlar ki kadınlıklarını erkekliğe?
İşe yarıyor mu?
Kadınlığın erkekliğe teslimiyeti kadınlığa daha da zarar vermemiş mi yüzyıllar boyunca?
Heteroseksist dünya nasıl icat oldu dersiniz, erkek egemenliğini pekiştirmekte hiç mi kadınlığın suçu yok?
Yok öyle hem teslimiyetçilik, hem de özgürlük... Var mı?
Kadınlık erkekliğe hengi gözle bakıyor aşk dışında..?
Sığınılacak bir liman, ekonomik güvence, vesaire..?
Öyle bir dünya da yok..!
Kadınlık, erkeklik konusunda beklentisini kendi ayarında tutarsa kendini kandırmış olur sadece.
Aldatmayan erkek yoktur, senden daha iyisini bulunca ona gitmeyen erkek de...
Garantisi yok anlayacağın!
Varsa da istisnadır veya...
Ay bir de eşcinsel kocalar var "karımı başka kadınlarla aldatmıyorum" diyen!
Maşallah!!!
Aldatmıyordur canım!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder