26 Aralık 2016 Pazartesi

Ve George Michael ölür!


Bu gece LGBTİ toplantısı yüzünden geç yattım ve yatmadan önce haberlere bir bakayım dedim... Okur okumaz içim buz kezildi. Tamam kan bağım yok, bir arada yaşamışlığı boşverin aynı ülke sınırları içinde bile bulunmadık ama insanın hayalleri olabiliyor, beğenileri olabiliyor, hayranlıkları olabiliyor; insanın hayatına bir heyecan katabiliyor bazı insanlar... TRT 3 ve "Careles Whisper", "Wake Me Up Before You Go Go" günlerine denk düşüyor onu tanımam. Evet, insan aşklarını reel olarak gerçekleştiremiyor hemen ve hayallerine sığınabiliyor... George Michael da ilk aşkımdı hayallerimdeki. O dönemler onun eşcinsel olduğunu bilmiyorduk bile. "Faith" albümüyle dünyanın 1 numarası oldu. Albümleri milyonlar sattı, listelerinin tozunu dumanını attırdı... Ahlakçılarla başı derde de girdi, şarkılarında ve klipleirnde bol bol mesaj verdi eşcinselliğe dair, cinselliğe dair, özgürlüğe dair... Eşcinselliğini açıkladıktan sonra aşklarını da açıkça yaşadı. Son dönemlerde eskisi kadar gündemde değildi. Çünkü eskisi kadar yeni projelere imza atmıyordu. Düşünüyorum da 80'lerde, 90'larda müziğe altın imza atanlar hep erken yaşta veda ediyor hayata. Michael Jackson, Whitney Houston, Prince, Kurt Cobain o döneminden ilk aklıma gelenler... Hayatın akışında belki bir şey yok da, ben sevdiğim döneme ait kayıpları kabul edmiyorum. Bugün müzik markette "Senfonik" CD'sini elime aldım ve arşivimde zaten olduğu için yerine bırakmıştım. Sonra "Freedom" plağını elime aldım... Bu akşam da 90'lardaki LGBTİ arkadaşlarımın fotoğraflarını, toplantıdaki LGBTİ arkadaşlarıma gösterirken George Michael'ın kartpostalını da ilk sevgilim diye yutturmuştum... Ve asparagas bir haber mi acaba diye de aklımdan geçirmedim değil George Michael'in öldüğü haberini okuyunca. Gerçekten insan sevdiğni kaybedince inanası gelmiyor. Ne diyeyim... Tanışamadım ama sevdim... Evrende huzur diliyorum sana George Michael. Sen bizleri çok mutlu ettin; hakkını ödeyemeyiz! Seni sonsuza kadar seveceğim... Biliyorum senin milyonlarca sevgilin var ama olsun senin aşkın hepimize yeter. Hoşçakal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder