29 Aralık 2016 Perşembe

Karaböcükler!


Daha dün eşcinselliğin e'sini bilmeyenler, çalınıp oynandığı için geylerin eğlenceli olmasıyla örtüştürüp CD(cross dresser)'nin müzik CD(compact disc)'sinden geldiğinin falan zannedenler (bu sadec bir örnek ayrıca cahillik konusunda), kendini ve haddini bilmeyenler, ecinselliği ortaya çıkınca çevresine karşı ne yapacağım diye ağlayıp sızlayanlar, biz de Denizli GayLBT'de yer alabilir miyiz diyenler... Her başı sıkışanın açık tek adresi olmama rağmen, bugün beni eşcinselliği bilmemekle ve de homofobiklikle suçluyorlar. Be cahiller..! Sizin eşcinsel hareketine ne katkınız olmuş veya olabilir ki de sizlerin ve cehaletinizin ve homofobinizin benim için bir önemi olsun. Vız gelirsiniz tırıs gidersiniz. O karalamalarınız, iftiralarınzı falan da neyin nesi; güneş balçıkla sıvanır mı? Bugün varsınız yarın yoksunuz, hepiniz heterosekssit düzenin yolcususunuz. Kimler geldi kimler geçti, biri gider biri gelir, tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanıdır. Ayrıca keser döner sap döner, gün gelir hesap döner. Daha fazla ATAsözüne gerek var mı? Tarih bir gün çirkinliklerinizin hesabını soracaktır elbet. Sosyal medyada yazılıp çizilenlerin uzuayın boşluklarından kaybolduğunu mu zannediyorsunuz osuruk gibi? Ben gündelik yaşamıma yetişemiyorken art niyetli dedikodulara, kin ve nefret akıtmaya nasıl ve neden vakit ayırabiliyorsunuz ki? Bir gün şak diye yazdıklarınızı, iki yüzlülüklerinizi sergileyebilirim. Bütün yazışmalarınız, bütün belgeler, bütün delliller ve şahitleriyle elimin altında. Sanırım hesabım ele geçirilmiş, bir başkası yazmış benim adıma diyeceksinizdir. Ben affetsem eşcinsel tarih affetmez küçük egosal hesaplarınızı. Bir de bu insanlar kelli felli insanlar ve etiketli insanlar. O yüzden benim eşcinseller için falan mücadelem olamaz. Ben sadece eşcinselliğin ne olduğunu anlatabilirim ve bunun doğrularını savunabilirim. Homofobik bir insanın hakkını savunmaya kalkarsan zaten bataklığa çekiliyorsun. Çünkü o da aynı homofobik ve heteroseksist sistem gibi düşünüyor eşcinselliği. Yani cehalletten dolayı kendisiyle barışık değil-ler. İnsanlar kendilerini bilmeyip kendileriyle barışmadıktan sonra savunsan ne olacak, savunmasan ne olacak? Ben eşcinselliği anlatmaya devam edeyim de, ışığı gören görür, görmeyen heteroseksist sistemin homofobisinde asimile olur gider. Çünkü benim kişisel olarak homofobiyle, toplumla derdim yok ki. Açık eşcinsel kimliğimle kendimi de kabul ettirmişim, açık bir eşcinsel olarak sorunsuz bir şekilde hayatımı da yaşıyorum. Sizin anladığınız anlamdaki eşcinsel hareket dediğiniz ne ki samimiyetsizce varoluş çabanızdan başka? Ben sizin yapmayı hayal bile edemeyeceğiniz mücadeleyi her gün açık ve net şekilde, daha doğal ve samimi bir eşcinsel olarak yaşayarak yapıyorum. Ben sokağımdan, yaşadığım kültürün caddelerinden her gün eşcinsel Halil olarak "Onur"lu bir şekilde yürüyorum; senede bir kere çevremden uzak kozmopolitlerde veya kalabalığın verdiği cesaretle karnavala gitmekle iş bitseydi, homofobi olmazdı şimdi. Bir gün beni anlayacağınızı ve bana karşı yaptıklarınızdan dolayı utanacağınızı falan da zannetmiyorum. Çünkü öyle bir potannsiyeliniz olsaydı, kendinizi bilir, haddinizi bilir ve ağzınızdan çıkanı kulağınız duyardı. Sözüm de meclisten dışarı diyerek herkesi bu işin içine dahil etmediğimi belirteyim. Açıklamam gerektiğinde isim isim hepsini açıklarım zaten çirkinlik göstergesi belgeleriyle, şahitleriyle. Sizi gidi Kara Böcükler!
Bu yazımla son bir yılda bana sıkıntı yaşatan homofobiklerin üzerini, konuyu bir daha açmamak üzere veya bana bulaşılmadığı sürece kırmızı asetatla görünmeyecek şekilde çiziyorum. Bağzıları beni sadece ve sadece uzaktan takip etmekle yetinecekler artık..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder