15 Kasım 2016 Salı

Eşcinsellikten ne zaman emekli olunur?!


Hey evrenim..! Bana demiş ki bir kardeşimiz futbolla ilgili bir paylaşımımdan dolayı ki o paylaşımı daha sonra G Zone dergisi de paylaşmıştır... Aslında burada bir hatırlatma yapmakta da fayda var... Eleştiriliyorum, hatta topa tutuluyorum, yazdıklarım ve yaptıklarım ve paylaşımlarım saçma sapan bulunuyor, yaa bugün öğrendim homofobik insanlar bile yazılarımı takip ediyormuş, yani beni gözrmezsiniz, duymazsınız olur biter... Ben ilgili mercilere bir şeyler ulaştırmaya çalışıyorum, aracıyım sadece... Alan alır, almayan şartellerini indirir... İşte bir kardeşimiz, arkadaşımız, eşcinsel iken tedavi olduğunu iddia eden, muhafazakar partiden siyasete atılmaya çalışan, oysa onu tanıyanların hala eşcinsel hayat sürdüğünü söylüyor, işte bu şahıs, ha bu arada kendisiyle bizzat telefonla görüşmülüğümüz de var... Çok uzattım söylüyorum artık, haa pardon, paylaşımımın altına yaptığı yorumu daha sonra silmiş, aklımda kaldığı kadarıyla... Ben torun torba sahibi olacak bir yaştaymışım ve eşcinsellikle ilgili paylaşımlarımdan rahatsız olmuş gibi bir durum... Ben 47 yaşındayım ve yaşımdan asla utanmıyorum, yaş aldıkça kendimle daha çok barışığım. Benim için hayat deneyimi ve tecrübesinden daha değerli bir şey yok. Keşke olsaydı torunum falan. Ben insan fobik değilim ki sevdiklerimin sorumluluğunu almayayım. Tabii konu bu değil ama ben torun torba sahibi olsaydım da ben gene aynı ben olurdum. 47 yaşındayım diye heteroseksist bir toplumun yaşlısı olamamki ben. Beni 20 yıl sonra da gene internet başında ecinsellikle ilgili paylaşımlar yaparken göreceksinzi, gene tenisten ve badmintondan sonraki foroğraflarımı paylaşacağım bazılarına gına getirsem de. Ben mesela ortak duvara girmezsem kimsenin paylaşımın görmüyorum. Demek ki başkaları bakma ihtiyacı hissediyor. Konuyu geçmişten bir örnekle halkalayayım... 20'li yaşlardaki bir genç, 50'li yaşlardaki bir eşcinsel için, hala eşcinsellik mi yapıyor? demişti... Neresinden yakalım bu aklın, fikrin, zekanın...? Bugünkü paylaşımımın altına yapılan tecrübeli yaşın yorumundan bir farkı yok aradan 20 yıl geçmesine rağmen. Direk başlık sorumu sorayım artık; eşcnsellikten ne zaman emekli olunur? Hep eşcinselliğe geçici bir heves olarak bakılır ya; gençlik cinselliğidir diye falan. Askerden gelsin, evlenince geçer diye düşünülür. Evet yaa, çok cahiliz gerçekten. Doktora götürülür çocuklar, hocaya götürülür heteroseksüelleştirmek için. Ama gene değişen bir şey olmaz. Baskılar da bir süre sonra eşcinsel çocuğu yıldırır ve rest çekmesine sebep ama ailenin, hatta çevrenin bile heteroseksüel olma beklentisi sonsuza kadar devam eder; heteroseksist bir dünyada kabul edilemez diyelim kısaca eşcinsellik. O yüzden hele belli yaşın üzerindeki eşcinsellere yakıştırılamaz bu ahlakszılık! Çünkü o artık yaşına uygun davranmalıdır. Ne bok yediyse yemiştir eskiden ve bu gençliğine verilebilir ama belli bir yaştan sonra ahlakszılık kabul edilemez! Soruyorum şimdi sizlere sayın seyriciler; duyguların emekliliği mi oluyor. Evet eşcinsellik duygusal bir şeydir de. Bedensel olarak formdan düşebilirsiniz, cinsel fonksiyonlarınız eksilebilir ama insanın sevgisinin, aşkının, duygusunun yaşı mı olur; bu kadar mı ruhsuzsunuz? Ben heterosesist dünyanın homofobik ülkesinde bile beni heyecanlandıracak bir enerji yakalayınca tekrar umutlanabiliyorsam, duyguların, aşkın, sevginin yaşı olamaz. Var diyorsanız pas tutmuş yüreğiniz derim. Dolayısıyla bu duygulara vesile olan cinsel yönelimin, yani eşcinselliğin de yaşı olamaz, emekliliği olamaz. Siz emekli olabilirsiniz ama benim ruhum, bdenim umut içinde yaşamayı kaldırabiliyor hala. Avcnunuzu yalarsınız heterosekssit dünya ve homofobik LGBTİ'ler... Geberinceye kadar eşcinselliğimi sınırsızca yaşayacağım işte ve bunu paylaşımlarımla göstereceğim kimbilir kaç kuşağa daha...Bu arada sabredin; gerçek eşcinsel medyanın ne demek olduğunu göstereceğim size...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder