16 Ağustos 2016 Salı

Bir erkeği en gay gösteren 10 + şey nedir?


1. Poposudur. Düşük bel pantolon giyerek iç çamaşırını göstermesi, dar pantolon giyerek poposunu belli etmesi, kısaça kalçalarına dikkat çekecek şekilde giyinmesidir her ne kadar cinsel yönelim beyinsel bir şey olsa da, eşcinsellikle ilgili koşullanmalar bu doğrultuda olduğu için.

2. Feminen davranışlardır ne kadar kibarlık bahanesine sığınılsa da.

3. Bir çok erkek ne kadar karşı çıksa da at kuyruğu model saç, küpe takmak gibi vesaire aksesuar kullanılması. Çünkü kendisiyle barışamamış gizli erkeklerin kendi cinslerine 1 numaralı mesaj verme yöntemidir aksesurlar...

4. Evlenmemiş veya karşı cinsle göstermelik beraberlik taslayan veya mecburiyetten evlenen veya yaşlılardan hoşlanıyorum diyerek cinselliğini yüzeysel yaşayan ve eşcinselliğini kamufle eden erkekler....

5. Gene bir çoğu kabul etmeyebilir ama erkekliğin altını fazla çizen ve homofobik erkekleri ben çok gey bulurum. İnsan neden abartır ki erkekliğini veya durduk yere zararı olmadığı halde homofobik davranır..?

6. Gelelim zurnanın zart dediği yere... Evet, metroseksüeller eşcinseldir. Yani bakımlı erkekler eşcinseldir. Ama benim anlattığım az buz bakımlılık değil... Kadınlar gibi bakımlı olmaya özel zaman harcayan erkeklerden bahsediyorum. Adasından kaş almasına, maniküründen fitness'ına, giyim kuşamından estetik operasyonuna kadar...

7. Yanlış anlaşılmasın ama ben, erkek erkeğe abartılı kankiliği de eşcinsellikle bağdaştırıyorum. Adamların yedikleri-içitikleri ayrı gitmiyor, gece-gündüz birarada oluyorlar, aşkları-meşkleri, kısaca hayatları birbirlerinden bağımsız geçmiyor... Yani bromance (iki erkeğin çok yakın arkadaşlığı) bence bayağı geyce...

8. Belki size tuhaf gelecek ama ben sigara tiryakiliğini ve alkolikliği de kişinin özel durumlarıyla barışamamışlığına veriyorum...

9. Pardon ya... Bu da çok yaralayıcı olacak ama bilimsel araştırmalar da bu şekilde bir açıklama yapıyorlar... Çapkınlık, kişinin yaşayamadığı cinsel yöneliminin verdiği tatminsizlikten dolayı bir arayışmış... Hadi eşcinseller, eşcinsellik normal karşılanmadığı için tek eşli değiller...

10. Modacı olmak, sanatsal işlerle uğraşmak vesaire de eşcinsellikle alakalı bence. Çünkü zannetmiyorum ki eşcinsellere erkek iş dünyasında yer olmadığı için bu tür işlere yöneliyorlar... Bana, yaratıcı bir yapıları olduğu için bu tür işlere yönelmeleri kaçınılmaz gibime geliyor...

11. İlk etapta bunlar geldi aklıma ama bir erkeğin futbol sevmemesi, sert ortamlardan uzak durması, kısaca yumuşak olması da geyce...

12. Unuttum... Kadınlarla çok kanki olan erkekler de gey ne yazık ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder