18 Mayıs 2016 Çarşamba

Fahriye Evcen her şekilde Fahriye Evcen olurdu


Yönetmenlerden biri de demiş ki, "Oya Aydoğan rica etmeseydi, Fahriye Evcen'e dizimde rol vermezdim." Oya Aydoğan da "Dizi dünyasına Fahriye Evcen'i ben soktum." demişti. Ve Fahriye Evcen hep vefasızlıkla suçlandı. Bu piyasaya herkes birilerinin aracılığıyla giriyordur mutlaka. Ama kalkıp da "Şu kişi benim sayemde piyasaya girdi, benim sayemde şöhret oldu ama bana karşı çok vefasız." diyor mudur, veya denilmesi gerekir mi zaten? Fahriye Evcen'in gündeme getirildiği konulardan biri de budur sürekli. Ne oluyor şimdi; Fahriye Evcen vefasız mı oluyor? Yoksa Fahriye Evcen'in başarısına bir gölge düşürme çabası mı bu? İnsan yaptığı iyiliği anar durur mu..? Yaptığınız iyiliği bu kadar dile getirecektiniz, yapmasaydınız. Fahriye Evcen şu anda sıfırdan başlasa hiç kuşkusuz gene aynı Fahriye Evcen olur ve aynı başarıyı yakalar. O aklıyla fiziğini ve yeteneğini, potansiyelini hayata geçirebilecek kapasitede bir insan. Bazıları da oyunculuk esnasında çok huysuz olduğunu, çok çekilmez olduğunu falan söylüyor. Cengiz Semercioğlu da Cannes'da kırmızı halıda yürümesinin önemsizliğini anlatmıştı zamanında. Fahriye Evcen bu ülkeye gelmiş gelebilecek en güzel ve en iyi oyunculardan biridir. Bir kere de insanları kişiliğiyle rahat bırakın; kendiniz gibi olmamasına laf söylemeyin. Herkesin bir tarzı vardır; mıncık mıncık, yapış yapış olmayan bir duruşu da olabilir insanın. Bunun adı vefasızlık değil ki. Çok meraklıysanız, alınız verdiğiniz rolleri. Ayrıca Fahriye Evcen piyasada o rollerle anılmıyor; Fahriye Evcen olarak anılıyor. Diziler, filmler, oyuncuların birer aracıdır. Oyuncular olmasaydı sinema diye bir şey olabilir miydi? O zaman roman okurduk. Sinemayı hayata geçiren bir çok faktör vardır ama sinemaya izleyiciyi çeken oyunculardır, sinemayı anlamlı kılan oyunculardır; BANA GÖRE! Fahriye Evcen'in kendi sesiyle oynadığı, çok iyi şarkı da söylediği, eğitimli teknik bir oyuncu olduğu asla gözardı edilmemeli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder