19 Ocak 2016 Salı

Glenn Frey'le 30 yıl önceydi; You Belong To The City...


Bazı şarkılar vardır marş gibidir...
Herkes bilir, yanlış telaffuzlarla da olsa, bir cümlelik de olsa söylenir...
Gitara ilgisi olanlar tarafından falan tıngırdatılır...
Yıllar yıllar geçse de hep gündemdedir...
Toplama albümlerin demirbaş şarkılarındandır...
Hatta ülkemizde bir albüm vardır "Anılar 9" diye... Orjinal konsept midir bilmiyorum... Ne çok satmıştır ve hala piyasaya sürülmektedir. İşte albümün de şarkısıdır "Hotel California"...
Eagles şarkısı Hotel California...
İnsanlarımıza romantizm yaratan şarkılardan oluşmaktadır her dönemden şarkıların bulunduğu bu karma kaset!
Kimlerin ve ne söylediklerinin de hiç önemi yoktur...
Zaten yabancı şarkıcı ve şarkı sözlüğümüz zayıftır...
Çünkü müzik sadece duygularımıza eşlik eden yan bir unsurdur.
Konuyu dağıtmayalım...
Eagles'ın kurucu üyelerinden Glenn Frey öldü...
Ben Glenn Frey'i 1985 yılından hatırlıyorum "You Belong To The City" ile...
Saksofon solsuyla falan çok güzel şarkıdır.
Çocukluğumdan beri de müzik listelerini takip ettiğimden, bu şarkının o dönem Billboard listelerinde 1 numara olduğunu biliyorum.
Ve hala aynı keyifle dinliyorum şarkıyı çocukluğumun 80'ler nostaljisi olarak.
Güle güle Glenn Frey...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder